Shinybox MAJOWI MI - zawartość


Maj – dni pełne przyjemnego ciepła, kwitnące krajobrazy i nowa porcja iście wiosennych kosmetyków od ShinyBox! Jeżeli, tak jak my, czujesz już w sercu maj - zamów najnowszy zestaw i przygotuj się do beztroskiej przygody ze słońcem! 





OILLAN ACTIVE Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli

__________________________________


Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli do codziennego stosowania. Łagodnie oczyszcza skórę, wzmacniając barierę ochronną, łagodzi świąd, działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. W składzie emulsji znajdują się specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem (masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki), olej z awokado, olej arganowy. Przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i atopowej.




EFEKTIMA Masło do ciała z serii Miracle

________________________


Masła do ciała z serii Miracle to preparaty o cenionym, bogatym składzie. Zalecane szczególnie do skóry wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkami znakomicie wpływają na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. W zestawie znajdują się wymiennie Shea Miracle lub Coconut Miracle.




DELIA Plastry z woskiem do depilacji ciała

____________________________


Przezroczyste plastry to idealny sposób na łatwą, szybką i dokładną depilację. Nowoczesna formuła i elastyczne podłoże pozwala na wykonanie profesjonalnej depilacji w zaciszu domowym. Depilacja przy pomocy plastrów Delia Cosmetics pomaga usunąć nawet najmniejsze włoski, skóra staje się gładka na kilka tygodni. Przy regularnym wykonywaniu depilacji włoski wolniej odrastają, a czas między zabiegami znacznie się wydłuża. W zestawie mix zapachów.



APN Seria HYDROVITAL

________________


Intensywnie nawilżający krem na dzień- wspomaga naturalny system ochrony, normalizuje nawilżenie i zmniejsza skłonność do podrażnień związanych z suchością naskórka. 50 ml




JOANNA Peeling myjący do ciała z truskawką Naturia Body

_________________________________


Seria Naturia body mini została stworzona z myślą o Twojej wygodzie. Poręczne opakowanie jest idealne do codziennego stosowania i niezastąpione w czasie podróży.





SCHWARZKOPF Spray teksturujący

__________________________


spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.



 Zawartość jest wprost idealna dla mnie na wiosnę oraz lato. Kosmetyki pielęgnacyjne doskonale spiszą się przy mojej suchej i wrażliwej skórze. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się kokosowe masełko, uwielbiam produkty o zapachu kokosa więc mam nadzieje że będzie dobre. Peeling pachnie przepięknie już znalazł swoje miejsce w łazience. Krem do twarzy ma rewelacyjną konsystęcję, szukałam teraz właśnie czegoś lekkiego na ciepłe dni. Pudełko jest rewelacyjne, teraz z niecierpliwością czekam na następne.


Box dostępny na stronie  ShinyBox

 

Komentarze:

  1. całkiem całkiem, ja bym użył wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już to pudełeczko na blogach, ciekawi mnie krem APN:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się średnio podoba. A masełko Efektimy mam i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że trafił nam się dokładnie ten sam zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio się widzi zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wyglada super ciekawe jak sie wszystko sprawdzi :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa czerwcowego pudełka, na które właśnie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłabym zadowolona z zawartości ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość, wszystko przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz plastrów do depilacji wszystko bym spożytkowała :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS