Yves Rocher kokosowe kosmetyki pielęgnacyjne


Kokosowy aromat to mój ulubiony zapach w kosmetykach pielęgnacyjnych. Bardzo długo szukałam wody toaletowej która pachnie tylko kokosem, udało mi się ją znaleźć kilka lat temu właśnie w Yves Rocher, zapach jest piękny. Niezwykle ucieszyło mnie to iż w wiosennych nowościach pielęgnacyjnych, pojawiły się kosmetyki o tym wspaniałym zapachu. Dziś chciałabym zaprezentować wam dwa z nich.

 



Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli kokos

_________________________________ 

 Kosmetyk posiada dosyć gęstą konsystęcję w białym odcieniu. Dzięki temu iż produkt jest gęsty, ma bardzo dużą wydajność. Wystarczy niewielka ilość by go rozprowadzić. Żel świetnie się pieni, oraz dobrze oczyszcza. Skóra po kąpieli nie jest przesuszona, produkt posiada właściwości nawilżające oraz kojące. Żel pozostawia piękny aromat, skóra pachnie przez długi czas po kąpieli.



Zmysłowe mydło peelingujące Kokos

____________________________

 mydła w kostce raczej rzadko u mnie goszczą. Najczęściej stosuję kosmetyki w płynie. Jednak kokosowy zapach produktu skusił mnie do wypróbowania mydełka. Muszę powiedzieć że nie żałuję. Kosmetyk posiada drobinki peelingujące, które doskonale usuwają martwy naskórek. Skóra po zastosowaniu mydła nie jest przesuszona jednak, dobrze jest dodatkowo ją nawilżyć. Produkt podobnie jak żel sprawia iż ciało pięknie pachnie kokosem przez długi czas. 



Uwielbiam tę linię produktów i z wielką przyjemnością sięgnę po inne kosmetyki z tej serii. Zapach jaki posiadają nie jest sztuczny, produkty pachną naturalnie, lekko słodko. Uwielbiam takie aromaty, myślę że osoby lubiące tego typu nuty zapachowe będą również zadowolone.

 

Produkty dostępne w sklepie internetowym Yves-rocher.pl

 

 


Komentarze:

  1. Uwielbiam kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym je wypróbowała ;)
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze chyba jeszcze nic nie uzywałam z yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą nową serię <3 zapraszam do przyłączenia się do akcji Yves Rocher #wPięknejSprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szampon z kokosem, co prawda nie tej firmy, ale jestem z niego całkiem zadowolona mam tylko wrażenie że szybciej przetłuszczają mi się po nim włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachem kokosu.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS