L'Oréal Paris Volume Million Lashes EXTRA-BLACK




Temat tuszy do rzęs jest dla mnie, tematem rzeką. Wydaje mi się iż nie ma takiego kosmetyku, którego z takim trudem muszę szukać aby dostosować do moich preferencji. Niestety posiadam rzadkie cienkie a na dodatek krótkie rzęsy. Więc same widzicie ile maskara musi spełniać funkcji by nadać mojemu spojrzeniu odpowiedni charakter. Niestety jest tak iż statystycznie patrząc, może jedna na dziesięć z przetestowanych maskar spełnia moje oczekiwania. 

Dziś chciała bym zaprezentować wam dwa produkty marki L'oreal Paris. Jeżeli jesteście ciekawe czy sprawdziły się na moich problematycznych rzęsach, zapraszam do czytania. 





Volume Million Lashes Extra - Black

________________________

 Produkt posiada dosyć dużą sylikonową szczoteczkę. Wpustki do aplikacji są długie, szeroko rozstawione. Układ szczoteczki pozwala na precyzyjne rozczesanie włosków oraz ich wydłużenie. Jeżeli chodzi o pogrubianie, możemy je stopniować w zależności od ilości pociągnięć. Ogólnie otrzymujemy naturalny efekt.

Tusz posiada intensywnie czarny odcień który ładnie podbija spojrzenie. Kosmety jest  trwały, utrzymuje się przez wiele godzin. Jakość jest bardzo dobra, nie występuje tu problem z rozmazywaniem czy kruszeniem. Możemy bez obaw wyjść z domu nawet w pochmurny dzień.





Volume Million Lashes NOIR FILINE

_____________________________

Muszę przyznać iż ta wersja szczególnie przypadła mi do gustu. Szczoteczka w tej wersji znacznie bardziej do mnie przemawia. Przede wszystkim jej kształt jest zdecydowanie bardziej dostosowany do moich potrzeb. Mamy tutaj do czynienia z sylikonową wygiętą szczoteczką. Wypustki są krótkie, ich wielkość zmniejsza się idąc do końcówki. Pozwala to na precyzyjne pokrycie rzęs mascarą. Wygięcie umożliwia ładne podkręcenie rzęs, a krótkie wypustki na szybkie pogrubienie.  

Myślę że osoby posiadające, cienkie i krótkie rzęsy będą zadowolone z efektu.

Natomiast jeżeli chodzi o jakość samego tuszu również jestem bardzo zadowolona. Jest dokładnie tak samo ja wyżej opisałam przy wersji extra black. 


Jeżeli szukacie dobrego trwałego tuszu do rzęs, myślę że będziecie zadowolone z tych produktów. Uważam iż szczoteczki w tych dwóch wersjach będą pasować większości. 

 


Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Myślę że większość osób jest zadowolona :)

      Usuń
  2. Nie miałam, ale już od dawna mam ochotę wypróbować któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze jestem zadowolona z tuszy L'Oreal, to moi ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego tuszu jeszcze nie miałam, ale uwielbiam stary poczciwy Mega Volume Collagene 24h :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ;) dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie miałam, moim ulubieńcem jest So Couture ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja. Miałam to samo pisać.

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS