ShinyBox Beach please - wakacyjna zawartość


ShinyBox Beach please! to wakacyjny niezbędnik, którego nie może zabraknąć w Twojej torbie plażowej. Dzięki niemu będziesz prezentować się doskonale spacerując po rozgrzanym piasku nad brzegiem morza, bo to bardzo gorrrrący zestaw!


Ciesz się latem i fantastycznym wyglądem!






REXONA ANTYPERSPIRANT ACTIVE SHIELD W KULCE

____________________________________


Antyperspirant w kulce z nowej linii Rexona Active Shield walczy ze źródłem nieprzyjemnego zapachu, jakim są bakterie, pozostawiając uczucie świeżości i pewności przez cały dzień. Rexona Active Shield posiada także technologię motionsense, dzięki której jej świeży zapach jest uwalniany przy każdym ruchu.

 

Antyperspirant to produkt który oczywiście zawsze się przyda. Chętnie wypróbuję tę wersję. Zapach jest bardzo przyjemny.




Bombay Bazaar Swati Naturalna henna

___________________________


Roślinna farba do włosów, nadająca piękny i lśniący kolor. Naturalne składniki oraz łatwa aplikacja. Wykonana wedle formuły ajurwedyjskiej. W zestawie znajduje się mix rodzajów.

 

Już od bardzo dawna miałam ochotę na hennę do włosów. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze na moich włosach. Kolor jest idealnie dla mnie dobrany, dlatego też bardzo się cieszę z tego produktu. 




Gliss Kur Szampon Ultimate Color

_______________________


SZAMPON ULTIMATE COLOR został opracowany, aby na długo zapewnić piękno koloru włosom farbowanym. Zapewnia ochronę koloru aż do 10 tygodni oraz olśniewający blask. Skuteczna formuła ULTIMATE COLOR z regenerującym serum oraz filtrem UV regeneruje włosy oraz zamyka kolor w ich wnętrzu. Zapewnia optymalną ochronę przed blaknięciem i wypłukiwaniem się koloru – aż do 10 tygodni.

 

Produkty tej marki są mi dobrze znane już od wielu lat. Jednak szampon w takiej wersji jest dla mnie nowością. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Fajnie że jest w mini wersji, będzie idealny na wyjazd.

 



DOVE Kremowa kostka myjąca

_____________________


Kremowa kostka Dove składa się w 1⁄4 z kremu nawilżającego, dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. Idealnie usuwa zanieczyszczenia, jak i makijażu.

 

Jeżeli o mnie chodzi, jest to zbędny produkt w tym pudełku. Myślę że jednak mydło to nie jest to czego oczekiwałam :)



Pierre René Tusz do rzęs

________________


Tusz do rzęs Genial Volume

Pogrubia, wydłuża, definiuje makijaż! Komfortowa silikonowa szczoteczka z innowacyjną końcówką optymalnie modeluje rzęsy.

 

Uwielbiam ten tusz, rewelacyjnie podkreśla oraz pogrubia cienkie rzęsy. Właśnie skończył mi się poprzednik. Świetnie że znalazł się w tym pudełeczku, gdyż planowałam zakup kolejnego opakowania, już nie muszę :)




Delia Cosmetics Pomadka do ust Satine Lips

___________________________


Pomadka do ust o delikatnym, egzotycznym zapachu. Kolory idealne na każda okazję i nastrój. Nasycone kwasy tłuszczowe i fosfolipidy zapewniają ustom wielogodzinne nawilżenie i zabezpieczenie przed utratą wody. Witaminy A i E regenerują usta i chronią je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

 

Pomadka zapowiada się całkiem nieźle. Jednak niestety nie jest to mój kolor. Zdecydowanie bardziej wolę intensywne odcienie różu oraz czerwieni. Myślę jednak iż podarują ją komuś.





Farmona RADICAL

_______________


Serum wzmacniające do włosów z wyciągiem ze skrzypu polnego.

Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, suchych i matowych, wymagających intensywnej regeneracji, wzmocnienia i ochrony.

 

Tutaj losowo przypadał produkt jeden z trzech. Jestem bardzo zadowolona że trafiła mi się odżywka do włosów. Moje kosmyki ostatnio są w bardzo złej kondycji. Mam nadzieję że się dobrze sprawdzi. 



Stenders Naturalna morska gąbka(gęsta)

__________________________


Łagodnie oczyszcza skórę podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem. Gąbki morskie rosną tylko w bardzo czystej, nieskażonej wodzie morskiej. Ta gęsta, trwała gąbka przeznaczona jest do każdego typu skóry. Po wyschnięciu gąbka jest twarda, ale staje się miękka i przyjemna dla skóry, gdy zetknie się z wodą.


Stenders Różana musująca kula do kąpieli

____________________________


Ręcznie wykonana kula do kąpieli wypełni łazienkę królewskim zapachem róży, który poruszy każde serce. Skórą zaopiekują się sól morska i olej z nasion winogron. Delikatne płatki róży nastroją na romantyczne chwile we dwoje. Produkt przygotowany i pakowany ręcznie specjalnie dla Klientek ShinyBox.

 

Produkty marki Stenders są wisienka na torcie pudełka. Myślę że większość z was czekała na te produkty. Nie wyobrażam sobie kąpieli bez pachnącej kuli, więc produkt zaraz wyląduje w mojej wannie.

Gąbka morska jest dla mnie wielką nowością  nigdy nie słyszałam o tego typu produkcie, fajnie że mogę wypróbować.




Jak zwykle nie zabrakło również, ulot oraz próbek.



ZAPRASZAM NA STRONĘ  ShinyBox

 


Komentarze:

  1. Chyba najbardziej ciekawi mnie ta henna bezbarwna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie niestety nie trafił się idealnie dobrany kolor henny, mam włosy blond a dostałam czarną. najbardziej jestem zadowolona z produktów Stenders

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja jestem bardzo zadowolona kolorki idealnie dobrane :)

      Usuń
  3. Ja to nie lubię takich pudełek. Wolę za te pieniądze kupić kosmetyki które chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne podejście, ale to pudełko mi się podoba :)

      Usuń
    2. Natomiast ja uwielbiam takie niespodzianki :)

      Usuń
  4. zrezygnowałam niedawno z tych boxów, coraz mniej ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze coś pozytywnie zaskakuje :)

      Usuń
  5. Tusz do rzęs Genial Volume mialam i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS