Salon w stylu rustykalnym - nowy obraz


Uwielbiam jasne wnętrza, za ich  uniwersalność. Wystarczy zaledwie kilka dodatków by odmienić całkowicie wystrój naszego mieszkania.

Marzył mi się już od dłuższego czasu, salon w rustykalnym stylu. Motywem przewodnim miały być zioła oraz kwiaty. Głównym elementem mojej metamorfozy stał się obraz na ścianę.





 Kolorowe dodatki oraz polne kwiaty, pięknie ożywiły jasne wnętrz. Doskonałym uzupełnieniem całości stała się reprodukcja obrazu "Pole maków z widokiem na ocean" Hassam




 Obraz jest reprodukcją na płótnie  znanego malarza impresjonisty. 

Jakość produktu jest bardzo wysoka, wykonany jest niezwykle starannie i dokładnie. Kolory są ładnie nasycone w odcieniach charakterystycznych dla tego stylu. Wewnątrz znajduje się solidna, drewniana rama która, idealnie eksponuje obraz.




obraz reprodukcja
Autor: Frederick Childe Hassam
Pole maków z widokiem na ocean

110x93x2 cm

Dostępny w sklepie internetowym  Print-o-Rama.pl



Komentarze:

  1. Ale przytulnie :) aż mam ochotę usiąść, puścić swój ulubiony serial, otworzyć paczkę żelek i się rozmarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie a obraz jest fantastyczny! wiejska łąka, prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie naturalne widoki :)

      Usuń
  3. Piękny obraz i śliczny kącik :) Różowy stoliczek masz przecudny! Polowałam na taki w Netto, ale Pan Mysz nie pozwolił mi go kupić, bo mamy za małe mieszkanko, żeby je zagracać. No naprawdę nie wiem, skąd ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, obraz jest piękny, świetnie się wkomponował w otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiety z polnych kwiatów przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że polne kwiaty są najpiękniejsze :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS