Mia Sheridan - Calder. Narodziny odwagi oraz Eden. Nowy początek - RECENZJA


 Książka jest powieścią z głęboką interesującą fabułą. Muszę jednak przyznać iż wcale nie zapowiadała się tak ciekawie. Początkowo wydawała mi się nudna i monotonna. Wszystko zmieniło się po przeczytaniu kilku rozdziałów, tak bardzo mnie wciągał że dwa tomy przeczytałam w dwa dni.





 Calder. Narodziny odwagi

_________________

 

Calder to pierwszy tom powieści. Książka opowiada o życiu ludzi w Akadii jest to sekta, tworząca niewielką wioskę odciętą całkowicie od cywilizacji oraz wszelkich zdobyczy techniki. Ludzie tworzą tam jedną wielką wspólnotę której przywódcą jest Hector, ma on poprowadzić wszystkich do raju.

Jednym z głównych bohaterów jest Calder który narodził się w Akadnii. Bardzo ważna była dla niego starsza siostra oraz wszelkie obowiązki za które był odpowiedzialny w wspólnocie. W wieku dziesięciu lat Calder spotkał Eden. Spotkanie już na zawsze odmieniło ich życie....

Młodzieniec wiedział iż jego uczucia nie zyskają aprobaty gdyż Eden była przeznaczona na żonę dla Hectora. Mimo to bohaterowie nie mogli o sobie zapomnieć i wbrew przeciwnością losu walczyli o prawo decydowania o sobie. 

Postanawiają uciec, by ich miłość miała możliwość przetrwania. Jednak w świecie cywilizacji również niesprzyjające przeciwności pokrzyżowały im plany...



Eden. Nowy początek

______________ 

 

Wszyscy mieszkańcy Akadii zginęli  właściwie na własne życzenie w powodzi. Jedynie z tej tragedii wyszli cało głowni bohaterowie. 

Jednak każde z nich było przekonane że to drugie nie żyje. Eden znajduje pomoc oraz schronienie u dobrego człowieka. Natomiast Calder poświęca się malowaniu, by ukoić swoje cierpienie. Mijają lata jednak ich pustka w sercu oraz tęsknota nie mija. Przypadek sprawia iż los krzyżuje ich drogi ponownie ....





Calder. Narodziny odwagi to opowieść o walce dobra ze złem, o strachu i męstwie oraz o ponadczasowej prawdzie, że światło miłości potrafi rozświetlić największe mroki... 

Eden. Nowy początek to książka o walce dobra ze złem, miłości mocniejszej niż śmierć i sile nadziei, która nie pozwala poddać się rozpaczy. Od zarania dziejów do końca świata.

 

 

Książka dostępna w księgarni helion.pl


Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak to prawda bardzo ciekawe pozycje :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. latem prawie w ogóle nie czytam książek więcej czasu mam na to zimą. śliczne zdjęcie, kocham takie polne bukiety !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polne kwiaty są najpiękniejsze :)

      Usuń
  4. Dwa tomy w dwa dni? O rany chyba bym nie dała rady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się książka spodoba to zawsze tak mam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To jedne z najlepszych pozycji jakie czytałam ostatnio.

      Usuń
  6. Czytałam obie! Ciężko mi było się oderwać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo :D zaciekawiły mnie ;)
    chętnie po nie sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS