PartyLite zapachy lata


Dziś na blogu będzie pachnąco, za sprawą kolejnych  produktów PartyLite. Dziś zaprezentuje Wam przepiękne letnie nuty zapachowe oraz jeden bardzo sprytny gadżet. Uwielbiam akcesoria oraz urocze gadżety, które marka nam oferuje. Wszystkie te dodatki sprawiają iż produkty zapachowe PartyLite wyglądają wspaniale i prezentują się bardzo elegancko. Myślę że oprócz przepięknych aromatów to właśnie te piękne dodatki, powodują iż w moim domu goszczą głownie te produkty.





* Niebieska agawa

_______________

 Uwielbiam ten zapach, posiadam również większą wersję w postaci świecy. Natomiast mini świeczki idealnie sprawdzają się gdy nie mam czasu na palenie świecy, doskonale komponują się w kominku czy też świeczniku. Niebieska agawa pachnie przede wszystkim świeżością, czystością, jest idealnym dopełnieniem świeżo wysprzątanego domu. Najbardziej dla mnie wyczuwalne są orzeźwiające nuty wodne, które dominują. Również nie brakuje w niej kwiatowego aromatu jaśminu. Charakteru całości nadaje eleganckie piżmo.




 Patyczki zapachowe Jagody w rozkwicie

__________________________

jest to przepiękny owocowy zapach. Patyczki pachną intensywnie, to mieszanka słodyczy z świeżością. Najbardziej wyczuwalne są owoce leśne głównie jagody oraz dzikie maliny. Wstępuje tu również słodka wanilia którą balansuje cytrynowy aromat. Połączenie słodkich owoców z orzeźwiającą cytryną, daje idealny dla mnie aromat.

Patyczki wspaniale utrzymują, oraz uwalniają zapach przez kilka tygodni. Aromat jaki powstaje doskonale rozprzestrzenia się po całym domu dając piękny aromat w każdym jego zakątku. 




Mobilny odświeżacz

______________

 

Świetny gadżetem do patyczków jest mobilny odświeżacz.  Mieści on w sobie, jeden patyczek podzielony na cztery części. Posiada uchwyt do mocowania na kratkach przy nawiewie w samochodzie oraz zawieszkę na smycz. Jest to świetne rozwiązanie aby mieć swój ulubiony zapach zawsze przy sobie w torebce, bądź samochodzie.



Świece dostępne u konsultantów. Katalog produktów znajdziecie na stronie PartyLite


Komentarze:

  1. super , podoba mi się ten mobilny odświeżacz, dla mnie to nowość uwielbiam ich patyki zapachowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odświeżacz tak w sumie od nie dawna jest w ofercie więc dla mnie również to nowość :)

      Usuń
  2. Mobilny odświeżacz intrygujący bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te jagodowe patyczki i możliwość umieszczenia ich w mobilnym odświeżaczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pachnąco <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskości takie piękne! ;o Aż sama ich zapragnęłam :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten mobilny gadżet świetny, chciałabym taki mieć.
    Ich patyczki są cudowne, uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały pomysł z tym małym gadżecikiem :)

      Usuń
  7. słodko i świeżo - myślę że przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem zapachu tych patyczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz słodkie owocowe zapachy na pewno ci się spodobają :)

      Usuń
  9. Mam woski zapachowe tej firmy i powiem szczerze, że bardzo mi się nie podoba ich zapach. Jest bardzo chemiczny i męczący, dlatego produkty tej firmy trochę zniechęciły mnie do siebie. Podoba mi się ten mobilny odświeżacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli o mnie chodzi nie uważam żeby zapachy były chemiczne wręcz przeciwnie :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS