InspiredBy Naturalnie Piękna II - zawartość


Naturalnie Piękna III InspiredBy Naturalnie Piekna to kolejny zestaw, który powstał w zgodzie z naturą. Powstał byś mogła cieszyć się doskonałym wyglądem oraz najlepszymi składnikami, które zadbają o Ciebie w pełni. Odsłona zawartości najnowszej edycji już niebawem!







Cztery Pory Roku

Serum ultra-regeneracyjne


_______________________


Nowy krem Cztery Pory Roku przywróci zniszczonym, wysuszonym i zmęczonym dłoniom aksamitny dotyk i zadbany wygląd. Krem został wzbogacony o składniki, które odżywiają, nawilżają i wygładzają skórę rąk oraz wzmacniają paznokcie.

Kremy do rąk zużywam w ekspresowym tempie. Więc tego typu produktów u mnie nigdy dość. Kosmetyk pachnie bardzo ładnie oraz dobrze nawilża.



Elfa Pharm

Serum na zmarszczki


___________________________


Intensywne serum z bezpiecznym, biomimetycznym tripeptydem miorelaksacyjnym, który odpręża i relaksuje mięśnie spięte w trakcie ruchów mimicznych. Peptyd naśladuje działanie Waglerin-1, naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii Tropidolaemus

Jestem bardzo ciekawa jak poradzi sobie z moimi drobnymi zmarszczkami. Opis produktu jest zachęcający, więc mam nadzieję że będę zadowolona.





Bioteq sztyft


_______________________


Sztyft ochronny przeciw otarciom - specjalistyczny, łatwy w użyciu sztyft przeciw otarciom na skórze wrażliwej. Idealnie nadaje się do zapobiegania oraz łagodzenia pierwszych objawów otarć, szczególnie w miejscach delikatnych i wrażliwych: okolice pachwin, ud, stóp, pach, a także pod biustem.

Nie ukrywam, że mam bardzo często problem z otarciami. Najczęściej po założeniu nowych butów. Mam nadzieję że teraz to się zmieni.




AVA Laboratorium serum

_______________


Certyfikowane organiczne serum energetyzujące Pomidor z ogórkiem - usuwa drobne zmarszczki mimiczne, redukuje głębsze, wzmacnia i uelastycznia skórę. Polecane dla każdej cery, w szczególności wrażliwej i przesuszonej. Innowacyjna receptura serum opracowana jest wyłącznie na bazie surowców roślinnych.


Certyfikowane organiczne serum energetyzujące Pomidor z ogórkiem - dzięki ekstraktowi ze świeżego ogórka bogatego w witaminy C i B, minerały i makroelementy, serum skutecznie nawilża, wygładza i odżywia skórę, delikatnie rozjaśnia piegi i przebarwienia. Naturalny emulgator z oleju palmowego, kokosowego i manioku, oliwy z oliwek, skwalan z oliwy z oliwek, witamina E wzmocnią naturalne funkcje ochronne skóry.

 

Bardzo interesujący kosmetyk. Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam się z takim połączeniem składników w kosmetykach. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się ogórek z pomidorem.





Joanna balsam na suche miejsca


________________________


Balsam 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczony jest do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, odżywią, zregenerują i nawilżą naskórek.

Bardzo przydatny kosmetyk, lubię wielofunkcyjne produkty. Myślę jednak iż balsam znajdzie u mnie zastosowanie, przede wszystkim do nawilżania suchych ust.

 



Bombay Bazaar

SWATI saszetka


____________________________


Śwati Ayurveda to wyjątkowa kolekcja kosmetyków do świadomej pielęgnacji ciała (olejków i balsamów pielęgnacyjnych, mydeł, szamponów, olejków do masażu i włosów, naturalnych farb do włosów), stworzona w oparciu o ajurwedyjskie receptury. W kolekcji Swati Ayurveda znajdują się kosmetyki naturalne, bez parabenów i SLS, a więc nie zaburzające równowagi nawet bardzo wrażliwej skóry.

Co prawda mam swój ulubiony krem pod oczy jednak czasem lubię wypróbować coś nowego. Ziołowego kremu jeszcze nie miałam, więc zobaczmy czy mi podpasuje. 




Constance Carroll puder bambusowy


__________________________


Nie zatyka porów, doskonale absorbuje nadmiar sebum, w naturalny sposób rozświetlając cerę. Mikronizowany bambus wygładza i matuje skore, dostarczając jej organiczny krzem. Poprzez dodanie jedwabiu optycznie zmniejsza widoczność zmarszczek oraz nadaje cerze delikatny blask, jednocześnie ją nawilżając. Dzięki zastosowaniu oczaru wirginijskiego puder działa antybakteryjnie i łagodząco.

 

Muszę przyznać iż od razu go wypróbowałam. Puder jest bardzo przyjemny, ładnie stapia się z skórą dając matowe wykończenie.




SHEFOOT

Serum ultra-regeneracyjne

____________________


Intensywnie regeneruje, łagodzi podrażnienia, działa silnie nawilżająco i natłuszczająco. Formuła wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz chroniących przed dalszą utratą wody.

Kosmetyki tej marki są mi dobrze znane, bardzo je lubię. Tej wersji kremu jeszcze nie miałam okazji testować, chętnie sprawdzę jak się spisze.



BIOpha wybielająca pasta do zębów


___________________________


Pasta z certyfikatem Ecocert, wzmacnia szkliwo i pomaga odzyskać naturalną biel. Wzbogacona o minerały i sodę oczyszczoną, które naturalnie polerują zęby i usuwają z nich osad, fluor wzmacniający szkliwo zębów oraz odświeżający oddech wyciąg z mięty i chlorofilu.

Pasty wybielające stosuję najczęściej. Nie jestem jakoś przywiązana do żadnej marki. Lubię testować różne wersje, więc fajnie że i taki produkt znalazł się w pudełku. 






NOBLE HEALTH get Slim DayTime


________________________________


Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi. Dodaje energii i pomaga kontrolować masę ciała.

Fajnym pomysłem jest umieszczanie w pudełkach, również i suplementów. Jestem zadowolona z innych produktów tej marki, myślę że i ten fajnie się sprawdzi.



BIAŁY JELEŃ PREBIOTIC

______________________________


Hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy - przeznaczona jest do pielęgnacji twarzy. Emulsja łagodnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej. Regularne stosowanie wspomaga zwalczanie podrażnień, wpływa korzystnie na kondycję skóry twarzy i poprawia jej wygląd

Kosmetyki Białego Jelenia goszczą w moim domu już od wielu lat. Żaden produkt który miałam nigdy mnie nie zawiódł. Liczę więc że emulsja również dobrze się spisze.






Uważam iż box InspiredBy Naturalnie Piekna to najlepsze pudełko na naszym rynku. Produkty które znajdują się w nim są różnorodne a ich skład jest bardzo dobry. Wiele marek oraz produktów są dla mnie nowością, za co duży plus.


Komentarze:

  1. Ciekawe produkty, serum Ava kuszące :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to pudełko to tragedia, połowa kosmetyków ma straszne składy i z naturą mało wspólnego. Cieszę się, że nie kupiłam w ciemno. Trochę mnie zawiodło InspiredBy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość, sporo kosmetyków widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość firm jest mi już znana :) ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten box, świetna zawartość. bardzo lubię boxy InspiredBy

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie zawartość super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomidorowo-ogórkowe serum bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z najciekawszych produktów.

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS