Joy Box Summertime - zawartość


Pielęgnacja idealna nie tylko po opalaniu, ochrona przed słońcem, soczysty kolor na ustach i paznokciach, ochrona włosów. Zestaw produktów niezbędnych podczas wakacyjnych wyjazdów. Wszystko to znajdziesz w jednym miejscu. W sierpniowej edycji JOY BOXa. Aż 13 produktów, które pokochasz i będziesz chciała aby towarzyszyły Ci dłużej.

 


Yankee Candle Świeca zapachowa + świecznik

_________________________________

bardzo lubię produkty Yankee Candle, więc świetnie że w pudełku znalazła się truskawkowa świeczuszka. Truskawkowego zapachu jeszcze nie miałam, pachnie pięknie.



Biolaven Płyn miceralny

__________________________

kosmetyki naturalne świetnie się u mnie sprawdzają. Miałam już kilka produktów tej marki, bardzo się z nimi polubiłam. Mam nadzieje że płyn sprawdzi się równie dobrze.



Eveline Balsam do ciała brązujący

________________________

 

balsam będzie idealny, zwłaszcza teraz gdy nie ma już tak dużo słońca. Dzięki niemu moja letnia opalenizna tak szybko nie zniknie.



Amaderm Krem nawilżający

____________________ 

moja skóra jest bardzo wrażliwa ze skłonnością do przesuszeń. Producent obiecuje iż krem łagodzi podrażnienia, nawilża oraz koi, mam nadzieję że tak będzie.




Vianek Nawilżający krem do stóp

________________________

nie mam problemów z przesuszoną skórą stóp. Jednak lubię gdy moje nogi są dobrze nawilżone zwłaszcza po kąpieli. Chętnie wypróbuję ten krem, jestem ciekawa czy będzie szybko się wchłaniał.



AA Sun Łagodzący balsam po opalaniu

____________________________

 

Uważam iż jest to produkt który powinien znaleźć się  w letniej kosmetyczce każdej kobiety i  nie tylko. Podczas lata, wakacji nie trudno o poparzoną skórę. Kosmetyk wspaniale koi i przynosi ulgę.



Wax Angielski Pilomax Odżywka do włosów jasnych

______________________________________

 

niestety w moim pudełku, znalazła się odżywka do włosów jasnych, ja posiadam ciemne. Szkoda gdyż bardzo lubię odżywki w spraju chętnie bym przetestowała. 



Delia Podkład kryjąco-matująco-wygładzający

________________________________

 

po płynne podkłady sięgam bardzo rzadko, zdecydowanie wolę te sypkie. Jednak od czasu do czasu lubię wypróbować jakieś nowości. Jestem ciekawa jak się u mnie spisze ten podkład.



Yasumi Ampułka z witaminą C

______________________

 

jest to produkt który poszedł u mnie na pierwszy rzut. Jestem bardzo zadowolona z efektu jakie daje. Fajnie odżywia i rozpromienia zmęczoną skórę.




Cuccio Lakier do paznokci

____________________

  

lakier posiada piękny kolor, na pewno go wypróbuję. Niestety nie mam teraz możliwości gdyż ostatnio goszczą u mnie głównie lakiery hybrydowe.



Wibo Juicy Colo

_____________

 

Pomadka daje wykończenie z połyskiem, świetnie nawilża. Bardzo podoba mi się jej piękny intensywny kolor.



Silver tatoo Zmywalne tatuaże

______________________

 

bardzo fajnie że znalazł się tutaj również i taki gadżet.  Wakacje są idealnym czasem na tego typu szaleństwa, więc super.



Cleanic Chusteczki do higieny intymnej

___________________________

 

tutaj nie ma co się rozpisywać :) Bardzo przydatny produkt, idealny do torebki. Fajnie że się znalazły również w tym boxie.




Joy Box jak zawsze nie zawiódł mnie w żadnym aspekcie. Pudełeczko zawiera to czego oczekiwałam. Znalazły się tu kosmetyki kolorowe do włosów, twarzy oraz ciała. Miłym akcentem są gadżety przede wszystkim świeczuszka. Bardzo lubię gdy zawartość jest urozmaicona.

 

Po pudełko zapraszam na stronę Joy Box

 

 



Komentarze:

  1. fajna zawartość, a przede wszystkim ilość kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to pudełko i jestem zachwycona zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko jest całkiem ciekawe, ale były już lepsze edycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie pierwszych pudełek chba nic nie pobije.

      Usuń
  5. W tym miesiącu pudełko jakoś mnie nie przekonało, ale z poprzedniego byłam niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS