Shiseido Benefiance tonik do twarzy


Tonik, płyny micelarne czy do demakijażu to kosmetyki które stosuję kilka razy dziennie, zużywam ich bardzo dużo. Oczywiście mam swoich ulubieńców w tej dziedzinie, jednak lubię próbować produkty różnych marek. Dziś chciała bym napisać kilka słów na temat mojego ostatniego odkrycia marki Shiseido.






Tonik posiada piękny subtelny zapach, który po chwili ulatnia się i staje się praktycznie nie wyczuwalny, za co duży plus, ponieważ nie lubię kiedy kosmetyki do twarzy mają intensywne zapachy gdyż stają się on dla mnie drażniące. Właściwie to już od bardzo dawna sięgałam tylko po płyny micelarne, tonik zdecydowałam się przetestować z ciekawości. Powrót do toniku okazał się być dobrym pomysłem, gdyż świetnie wpłynął na kondycję mojej cery. Moja zmęczona i przesuszona skóra zdecydowanie potrzebowała dodatkowego odżywienia. Tonik przede wszystkim świetnie oczyszcza twarz oraz ja odświeża. Skóra jest nawilżona, nawet bez użycia kremu. Często towarzyszy mi uczucie ściągnięcia oraz pieczenia po myciu twarzy, tonik doskonale niweluje u mnie to nieprzyjemne uczucie. Produkt również doskonale radzi sobie z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń oraz makijażu. Oczyszczanie skóry jest dla mnie przyjemnością z tymże kosmetykiem.



Opakowanie to zafoliowany papierowy krotnik, który dobrze zabezpiecza kosmetyk podczas transportu. Tonik znajduje się w szklanej butelce z plastikową nakrętką. Buteleczka została wykonana z przeźroczystego, matowego szkła. Znajdują się na niej napisy z logo firmy oraz nazwą produktu.



Myślę że jest to bardzo dobry produkt który doskonale sprawdzi się u osób z suchą skórą. Kobiety posiadające cerę wrażliwą również będą zadowolone gdyż tonik świetnie koi, a przede wszystkim nie wywołuje podrażnień. 


Komentarze:

  1. mnie marzy się krem pod oczy SHISEIDO BENEFIANCE. wkradł Ci się błąd "Skura jest nawilżona"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się zdarza napisać coś źle.

      Usuń
    2. Również zastanawiam się nad tym kremem, niestety każdemu się zdarza :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS