Estée Lauder nadający objętość i podkręcający rzęsy



Tusz do rzęs to kosmetyk który chyba jest mi najtrudniej wybrać, tak by był odpowiedni do moich rzęs. Gdyż są one bardzo cienkie, rzadkie i krótkie. Odpowiednia dla mnie mascar to taka która jednocześnie, wydłuża oraz pogrubia. Szczoteczka oczywiście nie może sklejać gdyż taki efekt jest bardzo nietetyczny. Dziś kilka słów na temat produktu któy może Was zainteresować od marki Estee Lauder.



Zazwyczaj wybieram tusze które moją sylikonową szczoteczkę, gdyż takie sprawdzają się u mnie najlepiej. Jedynym tuszem z tradycyjną szczotką po którego sięgam od kilku lat jest właśnie Estée Lauder Sumptuous. Przede wszystkim bardzo odpowiada mi formuła kosmetyku. Produkt jest dosyć gęsty, dzięki temu świetnie łapie się rzęs i nie trzeba go dużo razy aplikować by uzyskać ładny efekt. Mascara doskonale pogrubia oraz wydłuża, rzęsy są podkręcone i uniesione. Uzyskujemy bardzo łady efekt sztucznych rzęs. Kolor mascary to głęboka, intensywna czerń.

Tusz jest trwały utrzymuje się przez cały dzień. Oczywiście nie musimy obawiać się rozmazywania czy kruszenia, tutaj tego nie ma. Jakość oraz trwałość jest naprawdę imponująca. 



Kosmetyk otrzymujemy opakowany w papierowy kartonik, który chroni go przed uszkodzeniem. Opakowanie tuszu wykonano z plastiku w złotym kolorze. Znajdują się na nim czarne napisy z nazwą produktu oraz marki. Tusz prezentuje się delikatnie i elegancko.





Szczoteczka posiada gęste, delikatne włosie dzięki temu pokrywa wszystkie rzęsy już po jednym pociągnięciu. Bardzo odpowiada mi również tutaj to że szczoteczka jest zwężana, co ułatwia malowanie najkrótszych rzęs w kącikach.

Uważam iż jest to bardzo dobry produkt, którego warto wypróbować, gdyż daje piękny efekt.

 


Komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi szczoteczkami. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie klasyczne szczoteczki, ma świetny skład. Kilka lat temu stosowała ją moja mama i była bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie na dzień dobry mnie kupiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Opakowania tej marki są zawsze delikatnie i klasyczne.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polecam myślę że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  6. Podobno świetne produkty wydaje ta firma :) Kiedyś trzeba by spróbować :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że ich kosmetyki są świetnej jakość.

      Usuń
  7. Miałam wersje Infinite i faktycznie ładnie wydłużała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na mojej chciejliście od dawna. Trochę szkoda, ze nie pokazałas jak wygląda na rzesach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje rzesy nie są zbyt imponujące, dlatego też myślę że zdjęcie tutaj nic by nie wyniosło

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS