Yves Saint Laurent pomadka Volupté Sheer Candy


Produkty do ust, kto ich nie uwielbia. Mamy do wyboru wiele kosmetyków kolorowych w zależności od upodobań błyszczyki, balsamy i wiele innych. Pomadki do ust zazwyczaj wybieram w intensywnych odcieniach czerwieni oraz różu.  Czasem jednak lubię delikatne lekkie, kolory na ustach. Wszystko zależy od mojego nastroju. Jeżeli mam ochotę na coś subtelnego wybieram pomadkę od Yves Saint Laurent.



Pomadka YSL należy właśnie do tych lekkich subtelnych szminek w mojej kolekcji. Kosmetyk posiada kremową mokrą konsystęcję. Lubię ją przede wszystkim za to iż wspaniale nawilża oraz odżywia spierzchnięte usta. Kolor jaki pozostawia jest bardzo delikatny, półprzeźroczysty. Pomadka zostawia lekki połysk, jednolitą taflę koloru. Szminka jest bardzo lekka, praktycznie niewyczuwalna. 



Pomadka została zapakowana w zafoliowany papierowy kartonik. 

Kosmetyk wykonano z srebrnego tworzywa które zdobi złote logo na różowym tle. Opakowanie jest piękne, biżuteryjne, prezentuje się niezwykle elegancko.

Mechanizm szminki działa bez zarzutu, pomadkę swobodnie wkręcam i wykręcam bez zacinania. Nakrętka świetnie przylega do opakowania,  bez obaw możemy wrzuć ja do torebki czy też kosmetyczki.



Zapach pomadki jest delikatny słodki, w smaku również jest słodkawa. Kosmetyk nie przesusza oraz nie podkreśla suchych skórek. Łatwo się rozprowadza, a co najważniejsze długo utrzymuje na ustach.


Komentarze:

  1. Wygląda ślicznie, ciekawa jestem jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne opakowanie i kolorek:) jakie sa ceny tych szminek?:)
    pozdrawiam. i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to opakowanie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, PIĘKNA, cudne opakowanie od którego nie mogę oderwać wzroku oraz kolor, śliczny .
    ja wolę jednak mocne kolory na ustach a nie transparentne. szkoda, że nie ma takiej wyrazistości jak sztyft a jest półprzezroczysta

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS