Lakiery hybrydowe Victoria Vynn - manicure w niebieskich odcieniach


Muszę otwarcie o tym powiedzieć hybrydy uzależniają! Zwykłymi lakierami paznokcie malowałam raczej sporadycznie, natomiast gdy zaczęłam używać hybryd, na moich paznokciach kolor jest praktycznie cały czas. Ostatnimi czasy na moich paznokciach królują głównie hybrydy Victoria Vynn. Dziś postanowiłam zaprezentować Wam kolejne kolorki z mojej kolekcji.





 Już w pierwszym wpisie o lakierach tej marki informowałam was jak się u  mnie spisują. Dla przypomnienia powiem wam że świetnie.

Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne w użyciu. Najbardziej odpowiada mi pędzelek do aplikacji który posiada idealny kształt oraz szerokość. Dzięki niemu możemy nałożyć lakier równomiernie bez smug oraz prześwitów. Hybryda daje intensywny kolor już po zastosowaniu jednej warstwy.

Po więcej informacji na temat lakierów odsyłam Was do mojego poprzedniego wpisu KLIK>>>



Jasno niebieski - 074 holiday sea

Ciemny niebieski - 078 blue denim



Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie zestawienia kolorystyczne.

      Usuń
  2. Super kolory - ale kształt paznokci dla mnie nie do przyjęcia - tzn chodzi mi o to, że nie wiem jak to robisz iż ich nie łamiesz! :P U mnie od razu by poszły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy jak są dobrze zrobione, nie łamią się więc nie ma problemu ;)

      Usuń
  3. odcienie nawet fajne na lato, w mojej kolekcji jednak przeważają semilaci bo mam do nich największe zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS