Lakiery w jesiennych odcieniach - jaki kolor wybrać na jesień


Każda pora roku rządzi się swoimi prawami, oczywiście latem królują pastele oraz neony. Natomiast teraz gdy robi się chłodno do łask powracają ciemne odcienie. Paznokcie są bardzo istotnym elementem każdej stylizacji od eleganckich po sportowe. Zazwyczaj szukamy ciągle czegoś nowego, niebanalnego. Manikiur urozmaicamy kilkoma odcieniami lakierów bądź ozdobami, tak aby nasze paznokcie wyglądały ciekawie. Trędy na jesień i zimę zapowiadają się bardzo, bogatą gamą kolorystyczną więc myślę że będzie z czym szaleć.

 




Najmodniejsze w tym sezonie są przede wszystkim czerwienie od jasnych po ciemne bordo. Modne są również lakiery w odcieniach zieleni, brązu, złota, czarnego oraz granatu. Prawdziwym hitem jest odcień khaki który o dziwo prezentuje się bardzo ładnie na paznokciach. 

Jeżeli chodzi o lakier do paznokci oczywiście do moich jesiennych ulubieńców, należy granat oraz odcień ciemnego wina. Kolory te są dla mnie ponad czasowe i myślę że nigdy nie wyjdą z mody.




Zaprezentowane lakiery:

* czerwony - Indigo

* złoty - Balneo Kosmetyki nr.67

* zielony - Astor

* beżowy - Cuccio Colour

* bordo - Mollon Pro nr.923

* granat - Esence

Komentarze:

  1. U mnie na jesieni przeważają czerwone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam brązy na paznokciach :)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ciemne borda,szarości i brązy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero tej jesieni, odważyłam się wypróbować szarości.

      Usuń
  4. cudowne, chciałabym mieć każdy z tych lakierów , piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram w sumie niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda pora roku ma swoje kolorki.

      Usuń
  6. O matko ♥ Ta zieleń zawładnęła moim sercem !!
    U mnie np. czerwień jest na topie cały rok ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie różnie, zależy od nastoju :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że jest tyle kolorów że można swobodnie dostosować.

      Usuń
  8. Podoba mi się zwłaszcza ta zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaraczek fajny. Ja generalnie lubię ciemne odcienie oberżyny, brązu, ewentualnie wina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne kolory;) Podoba mi się bordo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne odcienie, Mollon Pro nr.923 skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jesienią królują ciemne róże z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS