Rozdanie z Weleda



Serdecznie zapraszam do udziału w moim rozdaniu kosmetycznym .

Tym razem nagrodą będzie zestaw składający się z dwóch kosmetyków naturalnych marki Weleda. Jestem już od dłuższego czasu oczarowana tymi produktami, dlatego też postanowiłam z Wami podzielić się moimi ulubieńcami. Zestaw składa się z olejku oraz żelu pod prysznic z arniki. Myślę że upominek przypadnie Wam do gustu i chętnie weźmiecie udział w konkursie. 

  

 Czas trwania rozdania 16.10 - 31.10.2016



Wygrywa jedna osoba. 

Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania. 

 

CO NALEŻY ZROBIĆ BY WYGRAĆ:

 

1. ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE JAKI RODZAJ OLEJU STOSUJESZ NAJCZĘŚCIEJ W PIELĘGNACJI.

 2. DODAĆ MÓJ BLOG DO OBSERWOWANYCH

3. DODAĆ BANER WRAZ Z LINKIEM NA SWOIM BLOGU

 (NIE OBOWIĄZKOWE, zwiększa szansę)

 

__________________________________________

 

 Wzór zgłoszenia: 

Odpowiedz: 

 Obserwuję jako:

 Link do bloga, baner TAK/NIE :


Powodzenia :*

 

Komentarze:

  1. Mało kto oferuje w rozdaniach kosmetyki naturalne, więc skuszę się coś naskrobać :D

    Obserwuję jako : MyLovelyFuchsia
    Baner : Nie

    Najczęściej używam oleju ze słodkich migdałów. Jest najbardziej uniwersalny, jednym z tańszych i nadaje się do wszystkiego. To olej uniwersalny, świetnie sprawdza się u mnie na włosach, ciele i twarzy. Uwielbiam robić z nim płyny do demakijażu, masła do ciała lub peelingi. <3 Jednak do twarzy najbardziej lubię olej z marakui i to go najczęściej używam, świetnie sprawdza się przy mojej naczynkowej i suchej cerze. Polecam oba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedz: Olej z migdałów , który ma wiele zastosowań , jest olejem uiwersalnym i dość popularnym w kosmetyce najczęściej robię z niego masło do ciał iż świetnie je nawilża i pozostawia cudowny słodki zapach kokosa , olej świetnie równiez wpływa na moje włosy polecam jest extra :)
    Obserwuję jako: Beata Janiiak
    Link do bloga, baner NIE : Nie mam bloga
    udostępniam na fb : https://www.facebook.com/beata.janiak/posts/1133217050090282?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako Wlodek Piasecki
    Udostepniam baner na fb (#PUDERNICZKA ).
    Z racji ,że jestem facetem to nie powiniem brać udzialu w tym konkursie bo mało który osobnik płci brzydkiej stosuje olejki . Mnie żona przekonala do stosowania oleju arganowego -mieszam go z kremem i nakladam na twarz , mam dobrze nawilzona przy czym cera nie jest tlusta bo olejek arganowy dobrze się wchlania . Czasami mieszkam olejek arganowy z szamponem i myje włosy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Janina Lewandowska
    Od niedawna stosuje olejek arganowy zmieszany z kremem w moim przypadku Nivea moja wrazliwa cera jest dobrze nawilzona nie ma wyprysków i pięknie wygladzona udostępniam na fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo z Weledy chętnie bym coś spróbowała :)

    Odpowiedz: Olej z czarnuszki - dobrze się sprawdza na twarzy, do oczyszczania, do włosów, w zasadzie tylko do ciała stosuję inne oleje. Generalnie lubię uniwersalne produkty :)
    Obserwuję jako: Evelinn
    Link do bloga, baner TAK/NIE : NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedz: OLEJEK ARGANOWY-bo to prawdziwa delicja wśród produktów kosmetycznych. Już od stuleci znany jest głównie marokańskiej społeczności a dziś to złoto w płynie jest "sułtanem" wśród kosmetyków, które stosuję w pielęgnacji ciała i włosów. Moc jego zastosowań jest wielka rozprawia się z cellulitem, pielęgnuje skórę twarzy spowalniając jej starzenie a także nawilża i pobudza krążenie krwi. Stosuję go także do olejowania włosów. Jest takim uniwersalnym kosmetykiem, który koniecznie trzeba mieć w domu :)


    Obserwuję jako:Jasmine Vise
    Link do bloga, baner TAK/NIE :NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedz: Od niedawna stosuje olejek arganowy do pielęgnacji włosów jak cery twarzy i dłoni.
    Obserwuję jako:Anna Zierold
    Link do bloga, baner NIE
    Udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/azierold1/posts/1204359496269805?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedz: W wakacje stosowałam najczęściej olej kokosowy, ale odkąd odkryłam olej musztardowy to on jest moim głównym towarzyszem pielęgnacji. Doskonale nawilżył i odżywił moje włosy. Zaczęły powoli wyglądać jak taka tafla. Taki delikatny rudy potok :D Wpłynął nawet na porost. Zamiast 1cm na miesiąc mam teraz 1,5-2cm. Jak dla mnie to istny sukces. Uwielbiam go używać. Mimo, że większość osób narzekała na jego zapach jak dla mnie jest on mało wyczuwalny przez co tak łatwo mi się go stosuje. Minusem jest to, że trudno zmywa mi się on z włosów i muszę je myć dwa razy szamponem, ale za to jakie daje efekty naprawdę się to opłaca. To takie moje nowe płynne złoto. Liczę, że dalej będzie pomagał moim włosów tak jak robi to teraz.
    Obserwuję jako: Anna Hh
    Link do bloga, baner TAK: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS