InspiredBy zestaw U.R.O.K VI - zawartość


Kolejna odsłona pudełka U.R.O.K bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Produkty które znalazły się w boxie  są rewelacyjne. Wszystkie kosmetyki oraz biżuteria są praktyczne, dlatego też z ciekawością je przetestuję.

 

 

Syoss Anti-Grease Suchy szampon do włosów 

______________________________

 Wyjątkowo przydatny kosmetyk przeznaczony do szybko przetłuszczających się włosów - dodaje im dodatkowy dzień świeżości! Przed użyciem należy wstrząsnąć dobrze pojemnik i rozpylić kosmetyk krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Wmasować, a następnie wyczesać włosy.



Krem do twarzy Miya Cosmetics myWONDERBALM

_______________________________________

 

 Zawiera cenne olejki i składniki roślinne o właściwościach pielęgnacyjnych i upiększających. Szybko się wchłania i doskonale nadaje się pod makijaż. myWONDERBALM to wyjątkowy krem, w którym znajdziesz to, co najważniejsze dla Ciebie i Twojej skóry. Do każdego typu skóry, na dzień i na noc. Mix rodzajów.



 MARK Coffee Coconut Scrub

 ________________________

 

 100% naturalny kosmetyk, który nie zawiera żadnych sztucznych konserwantów. Pobudza mikrokrążenie skutecznie walcząc z cellulitem, rozstępami i niedoskonałościami skóry. Wzmacnia jej elastyczność i sprężystość oraz zapobiega jej odwodnieniu.



Nail Tek Intensive Therapy

________________________


Odżywka do miękkich paznokci - Zalecana do paznokci wymagających intensywnego wzmocnienia. Utwardza płytkę paznokcia, spaja ze sobą jej warstwy i zapobiega jej rozdwajaniu. Stosowana codziennie, pielęgnuje paznokcie oraz nabłyszcza i zabezpiecza lakier kolorowy.





Coralove Kolczyki Tribal

_______________________________

Idealny dodatek do każdej stylizacji! Kolczyki w kształcie dwóch kulek o różnej wielkości, pasują zarówno na weekendowe spotkanie ze znajomymi, jak i na romantyczną kolację. W zestawie mix kolorów.


Coralove choker

____________


Absolutny hit sezonu! Idealny na co dzień, jak i na eleganckie wyjścia. W zestawie czarny rzemyk z kryształkami lub perełkami.



Zdecydowanie najbardziej ucieszyłam się z chokera, od jakiegoś czasu chciałam go kupi, jednak nie mogłam się zdecydować, problem się sam rozwiązał. Jestem również bardzo ciekawa jak sprawdzi się peeling kawowy, zapowiada się świetnie. Jestem w trakcie regeneracji moich paznokci, odżywka trafiła do mnie idealnie gdyż szukałam czegoś dobrego by je choć odrobinę wzmocnić i odżywić.
 Suchy szampon syoss to nowość, lubię suche szampony, chętnie przetestuję ciekawa jestem czy się sprawdzi. Box oceniam bardzo dobrze, uwielbiam takie urozmaicone pudełka.

Zapraszam na stronę InspiredBy



Komentarze:

  1. BardZo podoba mi się zawartość tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  2. postarali się ;D bardzo ciekawa zawartość boxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widzę że większość osób jest zadowolona :)

      Usuń
  4. mnie chyba najbardziej ucieszyłby peeling

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca zawartość boxu :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne. Peeling najbardziej mnie ciekawi i kremik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pudełko ! ;) Kremik MIY ♥ Mam wersję z mango :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten suchy szampon i czasem nawet stosuję chociaż drażni mnie jego intensywny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z tego pudełka najbardziej polubiłam choker :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane pudełko, to fakt :) Mam ten suchy szampon, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona, bo kupiłam go niedawno :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS