Weleda naturalna pielęgnacja


Dziś zapraszam Was do kolejnego wpisu z kosmetykami Waleda Bardzo polubiłam produkty tej marki za wspaniałą jakość oraz naturalny skład. Uważam iż są to jedne z najlepszych kosmetyków pielęgnacyjnych jakie do tej pory stosowałam.




Krem do rąk z granatem

_____________

 już niejednokrotnie wspominałam o tym iż dłonie są wizytówką każdego z nas. Dlatego też powinniśmy pamiętać o ich pielęgnacji. 

Krem posiada  bardzo przyjemną gęstą konsystęcję w białym kolorze. Mimo iż forma kremu jest dosyć gęsta, produkt bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Jest to dużym plusem, gdyż możemy użyć go w każdej chwil bez obaw iż coś zabrudzimy. Kosmetyk posiada delikatny ziołowy aromat. Produkt doskonale nawilża oraz odżywia przesuszoną skórę dłoni. Codzienna pielęgnacja dłoni kremem daje świetne efekty

Krem opakowany jest w papierowy kartonik, który chroni kosmetyk przed uszkodzenie podczas transportu. Produkt znajduje się w metalowej tubce, która bardzo przypomina opakowanie  maści leczniczej.



Olejek do ciała z granatem

___________________ 

Olejek znalazł u mnie zastosowanie w pielęgnacji skóry twarzy. Jest on bardzo bogaty w kwasy tłuszczowe oraz antyoksydanty. Bardzo podoba mi się jego zapach, aromat nie jest mdły jak w przypadku innych olei. Zapach kojarzy mi się z cytryną oraz grejpfrutem. Konsystencja jest lekka oleista. Aby dobrze się wchłoną musimy trochę poczekać, dlatego też najczęściej stosuję go na noc.

Kosmetyk przede wszystkim doskonale nawilża przesuszoną skórę oraz niweluje suche skórki. Regularnie stosowany ujędrnia skórę oraz spłyca drobne zmarszczki. Cera staje się uelastyczniona a ochrona antybakteryjna jest wzmocniona.




Pielęgnacja skóry jest bardzo ważna zwłaszcza zimą, kiedy to nasza skóra jest bardziej narażona na niekorzystne czynniki zewnętrzne. Musimy więc pamiętać by ją dobrze nawilżać oraz odżywiać. W tym roku w sezonie zimowym królują u mnie produkty Waleda z czego jestem bardzo zadowolona, gdyż spisują się idealnie.


Komentarze:

  1. Z przyjemnością bym wypróbowała ! :) Jestem kremoholiczką do rąk więc pewnie bym się na kremik skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię kremy do rąk :)

      Usuń
  2. nie znam jeszcze tej firmy, jak dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam coś wypróbować, kosmetyki są świetne :)

      Usuń
  3. fajnie poznać te kosmetyki u Ciebie w recenzji, bo zupełnie ich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marki nie znam ale wypróbowałabym olejek do ciała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima jeszcze bardziej intensywnie dbam o skore. Z tej marki miałam na razie tylko żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS