Pomysł na prezent pod choinkę


 Dziś przygotowałam dla Was wpis z propozycjami na świąteczne prezenty dla kobiet. Niestety wybór prezentów dla bliskich osób nie jest taki prosty jak by się mogło wydawać. Bardzo ważne jest aby znać choć odrobinę gust osoby którą chcemy obdarować, by prezent był udany. Uważam iż zaprezentowane pozycje powinny trafić w gusta większości Pan.





*Perfumy

____________

perfumy to zdecydowanie najpopularniejszy prezent na liście prezentowej większości z nas. Jest to jeden z bezpieczniejszych podarunków, gdyż nowy flakonik perfum zawsze się przyda. Nie polecam jednak zakupów w ciemno. Dobrze wiedzieć jakie gusta posiada osoba której chcemy je kupić. Mamy do wyboru ogromną ilość perfum które są przeróżne. Możemy zapytać czy ma być to zapach słodki, świeży, kwiatowy lub korzenny. Taka podpowiedz ma ogromne znaczenie.




Urzadzenia do stylizacji włosów 

_____________________

 

uważam iż dobrym pomysłem na prezent jest zakup nowego sprzętu do stylizacji włosów. Każda kobieta zdecydowanie będzie zadowolona z nowego sprzętu. Jednak również warto wiedzieć co lubi dana osoba. Wybór sprzętów jest bardzo duży mamy dostępne świetne lokówki, prostownice oraz suszarki. Występują w przeróżnych modelach, które bez problemu można dostosować do potrzeb oraz preferencji. Osobą które stosują suszarki do włosów mogę polecić najnowszy model marki Philips Moisture Protect. Suszarka błyskawicznie susza a przy tym nie niszczy włosów gdyż dostosowuje temperaturę do rodzaju włosów. Stosuję ją od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona.

 




Zapach do domu

_____________

Jest to zdecydowanie mój ulubiony temat. Świece oraz produkty do aromaterapii to produkty które goszczą u mnie przez cały roki i posiadam ich bardzo dużo. Uwielbia nimi również obdarowywać bliskich. Tutaj jednak również warto znać gusta zapachowe innych by prezent był trafiony. Zima to idealny czas na palenie świeć, więc każdy na pewno będzie zadowolony z takiego prezentu. Wybór produktów do aromaterapia jest bardzo bogaty. Najbardziej lubię świece oraz woski. Woski możemy palić w ozdobnych kominkach które prezentują się naprawdę uroczo i stanowią wspaniałą dekorację. 


Komentarze:

  1. Świece i woski zawsze mnie ucieszą na prezent :) i fajnie, że jest dużo propozycji świątecznych i zimowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze że przygarnęłabym cuda do włosów i świece ♥ Ucieszyłabym się bardzo z takiego prezentu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać takie pozycje które ucieszyły by większość kobiet.

      Usuń
  3. I jak tu nie zwariować? Aż mi się w oczach mieni od tych wszystkich dobroci *-* Przygarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta suszarka chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu, ale cena jest zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. o termolokach marzę od dawna, może Mikołaj mi przyniesie :) Mam już kominek podobny do nr 4 z Yankee a teraz zamówiłam podobny z kringle

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS