Foreo Luna Play najmniejsze na świecie urządzenie do oczyszczania twarzy


Szczoteczka foreo kusiła mnie już od kilku dobrych miesięcy, jednak nie jestem osobą impulsywną dlatego też nie skusiła się na nią od razu. Jednak z biegiem czasu doszłam do wniosku iż jednak warto przetestować ten produkt, zwłaszcza teraz gdy szczotka pojawiła się w wersji mini  w bardzo korzystnej cenie. 



Przede wszystkim skusił mnie obiecujący opis producenta, który to zapewnia o spektakularnych efektach. Muszę przyznać iż nie zawiodłam się, już zaledwie po kilku zastosowaniach zauważyłam znaczne wygładzenie skóry oraz dogłębne oczyszczenie z zanieczyszczeń oraz suchych skórek. Podoba mi się również to iż przy regularnym stosowaniu zmniejszają się rozszerzone pory, które bardzo mi ostatnio doskwierają. Zauważyłam również że szczotka radzi sobie z niedoskonałościami, które czasem pojawiają się na mojej twarzy, masaż Foreo luna play powoduje niwelowanie wyprysków. Produkt powoduje iż cera staje się gładka i promienna.



Do 8 000 pulsacji na minutę jest przenoszonych na miękkie, silikonowe wypustki, usuwając 99,5% brudu, tłuszczu i pozostałości makijażu. Do tego usuwa martwy naskórek, redukując tym widoczność porów, przez co skóra jest bardziej podatna na wchłanianie zaaplikowanych kosmetyków pielęgnacyjnych. Cera jest widocznie oczyszczona, dzięki czemu nabiera zdrowego wyglądu i blasku.

Produkt został wykonany w miękkiego, elastycznego sylikonu z przodu posiada różnej wielkości wypustki myjące. Natomiast z tyłu został zamontowany przycisk który umożliwia włączenie oraz wyłączenie urządzenia. Szczoteczka Luna Play jest bardzo malutka, wielkością przypomina płatek kosmetyczny. Myślę że idealnie sprawdzi się podczas wakacyjnych podróży, ponieważ zmieści się wszędzie. 



Urządzenie niestety nie posiada możliwości ładowania, ma przeznaczenie na około 100 użyć. Luna Play jest świetną alternatywą dla osób które chcą wypróbować to urządzenie. Szczoteczka znajduje się w plastikowym, przeźroczystym opakowaniu które jest praktyczne oraz wygodne w użyciu.


Komentarze:

  1. zastanawiam się nad tym małym cueńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opcja na wakacyjne podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć to urządzonko jednak jest zbyt drogie. 1,70 zł. na jedno użycie jeśli nie popsuje się przed czasem.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS