Pomysł na prezent - Dzień Matki

Maj to najpiękniejszy miesiąc w roku, wszystko budzi się do życia. Na dworze robi się coraz cieplej, zaczynają kwitnąc kwiaty jest pięknie. Maj to również miesiąc w którym świętujemy dzień mamy. Dlatego też przychodzę do Was z pomysłem na prezent dla mamy. Uważam iż idealną alternatywą na prezent będą perfumy gdyż ich nigdy za wiele. Każda kobieta lubi piękne zapachy, więc na pewno mamy będą zadowolone. Dziś przygotowałam dla Was opis kilku wspaniałych zapachów o różnych nutach zapachowych, myślę więc iż każdy znajdzie tutaj coś interesującego.


 

DKNY woda perfumowana my NY

 

Markę DKNY większość z was zapewne kojarzy z kultowymi perfumami w kształcie zielonego jabłuszka Be Delicious. Przyznam się szczerze iż do niedawna DKNY dla mnie również nie kojarzyło się z niczym innym, jak uroczymi flakonikami bardzo świeżych i orzeźwiających wód Be Delicious. Jakoś wcześniej nic specjalnie nie przykuwało mojej uwagi do momentu kiedy na naszym rynku nie pojawiła się nowość jaką jest  woda perfumowana my NY.

Pierwszy kontakt z tym zapachem nie należał do zbyt udanych, ponieważ stwierdziłam że jest to dla mnie zbyt ostry i intensywny. Ja raczej wybiera perfumy ze słodkimi nutami. Moje zdanie uległo zmianie po pierwszej aplikacji na skórę. Początkowo woń jest rzeczywiście dosyć ostra gdyż na pierwszy rzut uwalnia się intensywne nuty różowego pieprzu. Jedynka po chwili zapach pięknie się rozwija tworząc subtelny słodko owocowy aromat. Wyczuwam w nim malinę z wanilią przełamane świeżością kwiatów. Woda perfumowana DKNY jest bardzo trwała a wspaniały zapach utrzymuje się przez cały dzień na mojej skórze. Zapach jest intensywny wystarcza dosłownie odrobina by cieszyć się nim przez kilka godzin. Uważam że woda idealnie sprawdzi się na każdą porę roku.

 

 

Moschino Pink Bouquet

 

 Woda Moschino Pink Bouquet mimo iż jest słodka należy do bardzo lekkich, delikatnych aromatów. Jest to subtelne połączenie woni słodkich owoców z świeżymi kwiatami. Najbardziej wyczuwalny jest dla mnie tu ananas oraz malina. Aromat po chwili ładnie się rozwija dając piękny fiołkowy zapach.

Woda doskonale sprawdza się w ciepłe letnie dni. Wspaniale odświeża oraz daje uczucie rześkości.  

Produkt opakowany jest w zafoliowany papierowy kartonik, który doskonale chroni kosmetyk przed uszkodzeniem podczas transportu.

Flakonik został wykonany z przeźroczystego szkła. Górną część zdobi różowa, ażurowa nakładka na butelce. Znajduje się również na niej delikatny napis z logo firmy. Opakowanie jest urocze może stanowić piękną ozdobę toaletki.  

 

 

Calvin Klein Downtown woda perfumowana 

 

Woda Downtown jest to aromat przed wszystkim owocowo - kwiatowy, jednak nie brakuje tu również przypraw. Najbardziej wyczuwalne dla mnie są nuty cytrusowe które zdecydowanie tutaj dominują. Kolejny zapachem jest kwiatu neroli oraz fiołka, nadają one elegancji i subtelności. Charakteru całości nadaje również woń różowego pieprzu, który to zwieńcza całość dodając pazura. Wiele osób twierdzi że jest to słodki zapach, jednak ja tak nie uważam, może dlatego iż zazwyczaj sięgam po bardzo ciężkie, słodkie zapachy. Aromaty owocowe które woda zawiera, raczej oddają jedynie swoją świeżość i soczystość a nie słodycz. Zapach jest subtelny i delikatny a mimo to bardzo trwały, utrzymuje się przez wiele godzin. 

 

 

 

Komentarze:

  1. zapachy Lolity L. to perfumy o których sama marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jabłuszkowe perfumy od dawna mnie kuszą choć ciągle wybieram zapachy słodkie i mocne 😊

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS