Rozświetlacz Provoke Star Shimmer


Aktualnie na rynku mamy ogromny wybór rozświetlaczy, praktycznie każda firma kosmetyczna ma coś ciekawego w swojej ofercie. Lato jest porą roku w której szczególnie eksponujemy swoją urodę a błysk i rozświetlenie jest zawsze i wszędzie mile widziane. Również i ja posiadam w swojej kosmetyczce kilka egzemplarzy, jednak wszystkie zdecydowanie różnią się od siebie. Dziś zaprezentuje Wam moje ostatnie odkrycie z serii ProVoke.



Kosmetyki Dr. Irena Eris są mi dobrze znane od wielu lat z świetnej pielęgnacji, jednak nigdy wcześniej nie miałam produktów do makijażu tej marki. Szczerze mówiąc bardzo żałuję iż wcześniej nie sięgałam po te kosmetyki gdyż są świetne. Największą moją uwagę przykuł piękny rozświetlacz. Jest to produkt który kusi samym wyglądem, gdyż prezentuje się wspaniale. Kosmetyk składa się z pudru w trzech odcieniach biały, różowy oraz fioletowy, kolory są delikatne pastelowe. Połączenie tych barw tworzy na naszej twarzy piękną, jednolitą powłokę która daje efekt nieskazitelnej cery. Kolor jaki uzyskujemy na naszej skórze jest zdecydowanie chłodny, jednak nie biały. Bardzo podoba mi się subtelny efekt, skóra nie błyszczy się tylko nabiera promiennego wyglądu oraz pięknie odbija światło.



Kosmetyk możemy wykorzystywać na różne sposoby, świetnie sprawdza się również jako cień do powiek. Kolory możemy ze sobą łączyć oraz stosować oddzielnie. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy jedno muśnięcie pędzla by omieść nim cała twarz. Puder posiada bardzo intensywny zapach który jest mocno wyczuwalny po otwarciu opakowania, jednak szybko się ulatnia i na skórze przestaje być wyczuwalny. Uważam iż jest to wielki plus gdyż nie lubię gdy produkty do makijażu pachną intensywnie na skórze.



Opakowanie to biała, plastikowa puderniczka. Wszystko zostało skomponowane bardzo minimalistycznie. Białe opakowanie zdobi jedynie srebrny napis z logiem oraz nazwą firmy. Wewnątrz umieszczono lusterko na całej wielkości wieczka, jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Puderniczka zamykana jest na zatrzask. Kosmetyk otrzymujemy opakowany w kartonik w kolorze srebrnym. Chroni on produkt przed uszkodzeniem podczas transportu.


Komentarze:

  1. Wygląda przepięknie ♥ Ten minimalizm jest dla mnie mega plusem ! Wszystko jest w pięknym subtelnym stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny:) tylko dla mnie za jasny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, uwielbiam kosmetyki Dr Ireny Eris :) Dziś przyszedł do mnie puder brązujący z Douglasa, mają promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze kolorówki, która intensywnie pachnie. ładny

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS