Hipoalergiczny żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ PREMIUM z oczarem wirginijskim



CZEŚĆ DZIEWCZYNY


DZIŚ NAPISZĘ WAM KILKA SŁÓW NA TEMAT ŻELU DO MYCIA TWARZY BIAŁY JELEŃ. PRODUKT OTRZYMAŁAM DO TESTÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY Z PRODUCENTEM KOSMETYKU POLLENĄ OSTRZESZÓW. NIESTETY FIRMA WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIŁA ZE MNĄ CO MAM PRZETESTOWAĆ.  ŻELU NIE MOGŁAM PRZETESTOWAĆ GDYŻ NIE UŻYWAM ŻELÓW DO MYCIA TWARZY A NAWET JEŚLI BYM CHCIAŁA ZROBIĆ WYJĄTEK NIE MOGŁAM PONIEWAŻ PRODUKT NIE JEST DOSTOSOWANY DO MOJEGO RODZAJU CERY, MAM SUCHĄ A ŻEL JEST PRZEZNACZONY DO TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ. WIĘC MOGĘ WAM TYLKO PRZEDSTAWIĆ OGÓLNY ZARYS PRODUKTU.


*************************************









**********************************


OPIS PRODUCENTA:

Hipoalergiczny żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ PREMIUM z oczarem wirginijskim


Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z oczarem wirginijskim przeznaczony jest do oczyszczania skóry tłustej
ze skłonnością do trądziku
. Delikatnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
Przy regularnym stosowaniu zmniejsza łojotok oraz skłonność do powstawania wykwitów.

Skóra jest idealnie oczyszczona, gładka i świeża przez cały dzień.

Produkt przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.

Składniki:
• AC.NETTM – związek kwasu oleinowego i NDGA
- kwas oleinowy - zwalczający nadmierny łojotok,
- NDGA - regulujący wzrost komórek, zmniejszający nadmierne rogowacenie i stany zapalne skóry;
• ksylitol i laktitol - składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry;
• ekstrakt z oczaru wirginijskiego - działający delikatnie ściągająco i dezynfekująco.

Dane techniczne

Gramatura: 200 ml

Kod kreskowy: 5900133007264

Ilosc szt. w opakowaniu zbiorczym: 12

Ilosc szt. na palecie: 2268



******************************


MOJA OPINIA:

ŻELU NIE MOGŁAM PRZETESTOWAĆ JAK JUŻ WCZEŚNIEJ WSPOMNIAŁAM WIĘC NIE WIELE MOGĘ OD SIEBIE NAPISAĆ. ŻEL MA BARDZO PRZYJEMNY ZAPACH DELIKATNY, SŁODKI. KONSYSTENCJA ŚREDNIO GĘSTA TYPOWA DLA ŻELI DO MYCIA TWARZY. OPAKOWANIE BARDZO PRAKTYCZNE, BUTELECZKA PRZEŹROCZYSTA DZIĘKI CZEMU MOŻEMY KONTROLOWAĆ ILOŚĆ ZUŻYCIA KOSMETYKU. PRODUKT HIPOALERGICZNY BEZ ALERGENÓW.






************************


ZAINTERESOWANYM PRODUKTAMI POLLENA OSTRZESZÓW POLECAM STRONĘ >>>KLIK<<<





Komentarze:

  1. muszę się rozejrzeć za tymi żelami, bo pod prysznic mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze z "Białego Jelenia" nic nie używałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego żelu tak wiele osób o nim pisze że chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. produkt wydaje się bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bede czytac twoje recenzje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel, ale w wersji z ogórkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ich produkty. Szczególnie proszki do prania

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i oczywiście z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo o nim słyszałam, może kupię :>
    dzięki za obserwację, robię to samo.

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie kupić taki żel...
    Blog bardzo ciekawy, sądzę że będę tu wpadać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam tego żelu, ani żadnego produktu z Białego Jelenia. I wydaje mi się, że to błąd, ponieważ Pollena Ostrzeszów ma swoją siedzibę kilka km ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam kompletnie nic z tej firmy, ale wiem że ten żel bardzo sobie chwalą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc chyba pora przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogli wcześniej uzgodnić co możesz testować. Jeszcze się z żelami do twarzy tej firmy nie spotkałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS