Rimmel 60 seconds - lakier do paznokci



DZIŚ RECENZJA JEDNEGO Z MOICH ULUBIONYCH LAKIERÓW DO PAZNOKCI. LAKIER ŚWIETNIE SIĘ APLIKUJE I MA PRZEPIĘKNY KOLOR.



KOLOR - CORAL CRUSH

NUMER - 409

POJEMNOŚĆ - 8 ML


***************************







*****************************


KOLOR POMARAŃCZOWY Z DELIKATNYM ODCIENIEM RÓŻU. LAKIER SUBTELNIE POŁYSKUJE MAŁYMI DROBINKAMI. KRYCIE LAKIERU ŚREDNIE, PO POMALOWANIU DWOMA WARSTWAMI PEŁNE. LAKIER NIE ROBI SMUG DOKŁADNIE POKRYWA PŁYTKĘ PAZNOKCIA. PĘDZELEK LAKIERU TAKI JAK NAJBARDZIEJ LUBIĘ SZEROKI, PŁASKI, KRÓTKI. PRODUKT BŁYSKAWICZNIE SCHNIE A JEGO ZMYWANIE NIE SPRAWIA ŻADNYCH PROBLEMÓW. WADĄ KOSMETYKU JEST TO IŻ PO JAKIMŚ CZASIE CORAZ BARDZIEJ GĘSTNIEJE, CO POWODUJE ŻE JEGO APLIKACJA STAJE SIĘ MAŁO PRZYJEMNA.



POLECAM


**********************



Komentarze:

  1. Bardzo fajny kolorek masz tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii morski kolor i jestem zadowolona, z tym, że ten mój odcień przebarwia płytkę i muszę kłaść podkład pod spód.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to sa moje kolory ;D mój klimat ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam wiele dobrego o tych lakierach ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem, całkiem, jak na razie mam przesyt czerwieni i im pochodnych :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię w lecie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę łatwą aplikacje! :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS