PRZEGLĄD POCZTY



MAM DLA WAS PRZEGLĄD MOICH NOWOŚĆ Z OSTATNICH 2 TYGODNI

 PRZESYŁKI, WSPÓŁPRACE ...

W TYM POŚCIE PRZEDSTAWIĘ PRZESYŁKI DROBNE A W NASTĘPNYM POŚCIE BĘDĄ WIĘKSZE PACZUSKI...


**********************************



************************************


1. ZESTAW VICHY Z WIELKIEJ AKCJI TESTOWANIA

( KAŻDY KTO MA OCHOTĘ PRZETESTOWAĆ TAKI ZESTAW, WYSTARCZY POPROSIĆ W APTECE. LISTA APTEK OBJĘTYCH PROMOCJĄ NA STRONIE VICHY.)

 

 

 



2. KOLEJNYM PRODUKTEM KTÓRY OTRZYMAŁAM DO PRZETESTOWANIA JEST ZAPACH OD LACOSTE 6 ML

( MUSZĘ PRZYZNAĆ IŻ LACOSTE POSTARAŁA SIĘ Z TĄ PRÓBKĄ, BYŁAM MILE ZASKOCZONA JEJ WIELKOŚCIOM. DLA PORÓWNANIA ZROBIŁAM ZDJĘCIE ZE STANDARDOWĄ PRÓBKĄ. )











2. OD PURE UEEN DO PRZETESTOWANIA OTRZYMAŁAM KIESZONKOWY ODPLAMIACZ. JESZCZE NIE MIAŁAM OKAZJI WYPRÓBOWANIA WIĘC NA RZAZIE NIC NIE MOGĘ NAPISAĆ NA JEGO TEMAT.

 

 

 

 

 

*******************************


W NASTĘPNYM POŚCIE PRZEDSTAWIĘ WAM ZAWARTOŚĆ WIĘKSZYCH PACZUSZEK......








Komentarze:

  1. Pudełeczko odebrałam.
    Odpalamiacz otrzymałam dzisiaj:P
    Czekam na wpis z większymi paczkami:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już odebrałam z apteki Vichy:))) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta próbka z Lacoste, zwłaszcza, że ja ostatniio dostałam tylko w formie kartki zapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. To muszę przyznać, naprawdę się postarali z tymi próbkami

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w jednej odmówiła pudełeczka mimo iż była apteka na liście ;/ a w drugiej dostałam bez problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście nie miałam takiego problemu, jednak słyszałam o tym że niektóre dziewczyny miały problemy z odbiorem próbek.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! :D
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://madame-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paczki, czekam na te większe :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS