PRZESYŁKI


DZIŚ PRZEDSTAWIĘ WAM ZAWARTOŚĆ KOLEJNYCH PRZESYŁEK KTÓRE OTRZYMAŁAM W OSTATNIM CZASIE.



*****************************************



***************************************



1. PRZESYŁKA OD BANDI

DO PRZETESTOWANIA OTRZYMAŁAM KREM ORAZ PRÓBKI RÓŻNYCH KOSMETYKÓW FIRMY BANDI.






2. KOLEJNĄ PRZESYŁKA JEST NAGRODA OD VERONI

ZESTAW DWÓCH UROCZYCH FILIŻANEK W PRZEPIĘKNYM PUDEŁKU.
















*********************************


A W KOLEJNYM POŚCIE PRZEDSTAWIĘ WAM ZAWARTOŚĆ NAJWIĘKSZEJ Z PACZEK, DUŻO TEGO W NIEJ, WIĘC MUSZĘ POŚWIĘCIĆ JEJ OSOBNY WPIS...







Komentarze:

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki Bandi ,nie znam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne przesyłki :)
    miłej niedzieli ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem w trakcie testów bandiego :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego postu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię filiżanki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same dobroci :-)
    czekam na post o Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne przesyłki, a te filiżanki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Filiżanki na żywo pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie znam Bandi :/ Śliczne filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bandi też niedawno poznałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne filiżanki, uwielbiam takie rzeczy...:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS