ARTDECO CERAMIC NAILLACQUER



KOLOR - PERŁOWY

NUMER - 180

POJEMNOŚĆ - 6 ML

DOSTĘPNY - DOUGLAS



*********************************






**************************************


Lakiery do paznokci Artdeco przekonują swymi właściwościami pielęgnacyjnymi, modnymi kolorami i optymalną trwałością. Idealny sposób, by pochwalić się dłońmi i paznokciami, które będą wzbudzać zazdrość. 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


MOJA OPINIA:

LAKIER O PERŁOWYM KOLORZE Z DELIKATNE POŁYSKUJĄCYMI DROBINKAMI. PĘDZELEK KRÓDKI DOSYĆ GRUBY, ŚWIETNIE SIĘ NIM APLIKUJE LAKIER NA PAZNOKCIE, NIE TWORZY SMUG.  KRYCIE LAKIERU JEST BARDZO SŁABE. PO POMALOWANIU JEDNEJ WARSTWY LAKIER MAŁO WIDOCZNY. TRWAŁOŚĆ LAKIERU RÓWNIEŻ NIE JEST ZBYT DOBRA PO JEDNYM DNIU POWSTAJĄ ODPRYSKI. OPAKOWANIE BARDZO WYGODNE I ŁADNE. PRODUKT JAK DLA MNIE MA ZA DUŻO MINUSÓW, NIE ZDECYDOWAŁA BYM SIĘ NA KOLEJNĄ BUTELECZKĘ.

 

 

********************************************

 

 

 

 



Komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi lakierami, chyba że jako dodatek do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie lubię perłowych lakierów. ewentualnie jako jakiś dodatek czy zdobienie.

    obserwuję i zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mam lubi tego typu lakiery ja nie za bardzo przepadam za perłą ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wszystkie kolory na pazurkach lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię malować paznokcie różnymi kolorami:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej super blog i fajne zdj. zapraszam do mnie jeśi zostawisz link pod ostatnim kom. i bd mnie obserwować chętnie się odwdzięczę ZAPRASZAM

    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat ten kolor niekoniecznie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście lubię ten odcień

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie metaliczne kolorki z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z barw, którą lubię.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że zdania co do lakieru są podzielone :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS