Antybakteryjna pianka do mycia rąk VICKS

DZIŚ MAM DLA WAS RECENZJĘ PRODUKTU KTÓRY OTRZYMAŁAM JAKIŚ CZAS TEMU DO PRZETESTOWANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO PAATAL

 

 

*****************************************

 

******************************************




OPIS PRODUKTU:


Antybakteryjna pianka do mycia rąk VICKS – eliminuje 99% zarazków i bakterii bez użycia wody - wygodny dozownik



Antybakteryjna pianka dezynfekująca do rąk wystarczy nawet na 125 aplikacji.

Nie potrzeba wody ani ręcznika!

Możesz ją stosować w każdym miejscu o każdej porze!

Dogodna aplikacja pozwoli na szybką reakcje z twojej strony aby zniwelować raz na zawsze złośliwe wirusy i zarazki na Twoich dłoniach.

Zabija do 99,9% bakterii !!

Antybakteryjna pianka First Defence posiada unikatową formułę, dzięki czemu jest delikatna dla Twoich rąk i bezwzględna dla bakterii a jednocześnie zawiera organiczny aloes, który pomaga w nawilżeniu skóry.

Bardzo szybko się wchłania i wysycha.

Badania labolatoryjne wykazały, iż pianka zapewnia długotrwałą ochronę przed zarazkami

i wieloma drobnoustrojami, w tym:

E. coli, gronkowca i Salmonelli.

Chroni skutecznie przed zarazkami wirusa grypy, również wirusem grypy A/H1N1.

POSÓB UŻYCIA : WYSTARCZY WYCISNĄĆ TROCHE PIANKI NA RECEI WETRZEĆ 99% BAKTERIA NATYCHMIASTOWO ZNIKNIE Z TWOICH DŁONI , DŁONIE POZOSTANA CHRONIONE PRZEZ 4 KOLEJNE GODZINY!!!

Pojemność:50ml

 

******************************

 

MOJA OPINIA:

 

PIANKA JEST BARDZO PRAKTYCZNYM I POMOCNYM KOSMETYKIEM. DZIĘKI TAKIEJ PIANCE MOŻEMY W KAŻDEJ SYTUACJI ZDEZYNFEKOWAĆ NASZE RĘCE NAWET W MIEJSCACH W KTÓRYCH NIE MAMY DOSTĘPU DO WODY. BARDZO PRZYDATNA PRZY DZIECKU KTÓRE WIADOMO WSZYSTKIM SIĘ BAWI, WSZYSTKO BIERZE DO RĄK, MOŻEMY W KAŻDEJ SYTUACJI ZDEZYNFEKOWAĆ MU RĘCE. PIANKA MIMO MAŁYCH ROZMIARÓW JEST BARDZO WYDAJNA. ŚWIETNIE SIĘ WCHŁANIA ORAZ POZOSTAWIA UCZUCIE NAWILŻENIA, NIE WYSUSZA NASZEJ SKÓRY. JEST MAŁA, PORĘCZNA BEZ PROBLEMU MIEŚCI SIĘ W KAŻDEJ TOREBCE.


POLECAM

**********************




Komentarze:

  1. z takim wynalazkiem się jeszcze nie spotkałam:) zakupię to cudo na pewno!:) przyda się bardzo w mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam piankę do mycia twarzy, ale do rąk jeszcze nie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglada ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z pianką, ale żele do mycia rąk sa mi znane i lubiane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ja bym chciała taką pianke :) musi być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt...i recenzja oczywiście:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z takim specyfikiem, ale brzmi ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie miałam tego produktu ;p
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowość u Ciebie... nie znam i nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OO takie rzeczy to super sprawa; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie używałam...
    Post bardzo fajny i przydatny ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS