Lakier maybelline



KOLOR - RÓŻ 

NUMER - 83

POJEMNOŚĆ - 7 ML


*************************************







********************************

 

MOJA OPINIA:

LAKIER W KOLORZE INTENSYWNEGO RÓŻU DAJĄCY SUBTELNY POŁYSK. KOLOR JEDNOLITY BEZ DROBINEK. APLIKACJA LAKIERU JAK DLA MNIE NIE JEST ZBYT ŁATWA. PĘDZELEK JEST DŁUGI I CIENKI, ZA CIENKI CO POWODUJE IŻ LAKIERU JEST ZA DUŻO NA NIM  I CIĘŻKO NATRAFIĆ Z ILOŚCIĄ BY BEZ PROBLEMU POMALOWAĆ PAZNOKCIE. KRYCIE DOBRE JEDNA WARSTWA WYSTARCZY BY POKRYĆ PAZNOKCIE BEZ SMUG I PRZEŚWITÓW. TRWAŁOŚĆ DWA DNI NA MOICH PAZNOKCIACH. BARDZO PODOBA MI SIĘ KSZTAŁT BUTELECZKI BARDZO WYGODNA I PRAKTYCZNA.



******************************





Komentarze:

  1. bardzo ładny kolorek, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest ładny, ale niestety miałam Color Rama jeden lakier i robił mi smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie robi smug ale bardzo nie wygodnie się go aplikuje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię czasem właśnie takim kolorem pomalować paznokcie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio przymierzałam się do tego koloru jednak zrezygnowałam, bo mam dość podobny z NYC :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej boski kolorek, zakochałam się w nim ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nigdy nie przemogę się do różowego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam oporów do żadnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. różowy to generalnie nie mój kolor, chociaż jak się z nim nie przesadza to może wyglądać ładnie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS