Balea mandarynkowa od Cytrynowej

 
 Nie wiem  czy wszyscy już wiecie ale nasza blogowa koleżanka z bloga kolorowy pieprz >>>KLIK<<< prowadzi własną drogerię internetową CYTRYNOWA >>>KLIK<<< 
Oferta drogerii jest świetna znajdziecie tam wiele perełek, min. kosmetyki naturalne które uwielbiam, ja jestem pod ogromnym wrażeniem asortymentu jaki oferuje nam Cytrynowa. W wolnej chwili zerknijcie jakie świetne produkty możemy tam dostać >>>KLIK<<<  
 
Dziś zaprezentuję Wam prezencik jaki otrzymałam od Cytrynowej ♥
Mandarynkowy żel pod prysznic Balea, zapraszam na recenzję.
 
*******************************************
 

 
*********************************************
 
Żel zamknięty jest w butelce o pojemności 300 ml zamykanej na wygodny zatrzask.
Konsystencja delikatna kremowa w kolorze mlecznej pomarańczy.
Zapach jest po prostu nieziemski, zniewalający czując go rozpływam się, pachnie słodką, soczystą, dojrzałą mandarynką.
Produkt dobrze się pieni doskonale myje i oczyszcza skórę, nie wysusza.
Kąpiel z takim kosmetykiem jest niezwykle przyjemna i relaksująca.
 

 



POLECAM
 
******************************

Komentarze:

  1. na pewno ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie, uwielbiam słodkie owocowe zapachy :*

      Usuń
  2. pewnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli chodzi o zapachy żeli to są dla mnie ważne:) ten musi być piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo, kąpiel musi być przyjemna :)

      Usuń
  4. jeszcze nic tej marki nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusisz <3 Chciałabym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zapachu mandarynkowego, ale poza tym bardzo fajne :) Osobiście jeszcze nie miałam produktów tej marki, chyba będę musiała jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach mandarynek :) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo..zapach kusi, lubię żele Balea

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wszystkie żele Balei tak cudnie pachną. Polecam Gujawę. Zerknęłam do cytrynowej, ale ciut drogo ma. Na bazarku żele mogę kupić za 4,5-5 zł i odpadają koszty wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  10. tej wersji zapachowej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem napalona, jak będę za kilka dni na Zachodzie Europy zakupić sobie kilka produktów tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie kuszą tą baleą i weź tu człowieku wytrzymaj no! :D nie ładnie to tak! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. już samo słowo "mandarynka" sprawia, że muszę mieć ten żel:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale musi pięknie pachnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie Balee, choc zelu pod prysznic jeszcze nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę ja to kupuję już od paru miesięcy tą Belee i nie mogę kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka produktów z tej firmy i niestety szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS