Yves Rocher woda toaletowa Retropical

 

Dziś zaprezentuję Wam nowość firmy Yves Rocher jest to woda toaletowa edycja limitowana Retropical. Idealna woda na lato o świeżym zapachu owoców tropikalnych.

 

 

 

Zacznę od opakowania gdyż prezentuje się przepięknie. Woda znajduje się w cudnym kartoniku z kolorowymi ptakami, po otwarciu pudełeczka wyciągamy buteleczkę w pięknych niebiesko czerwonych kolorach z subtelnym emblematem firmy przy dnie buteleczki.

Zapach jest naprawdę piękny świeży, orzeźwiający, owocowy. Najbardziej wyczuwalne dla mnie są nuty owoców cytrusowych. Zapach jest wprost idealny na lato daje uczucie orzeźwienia i świeżości w upalne dni. Trwałość również jest  zadowalająca.

Jeśli szukacie lekkiego zapach na lato, polecam ten jest idealny.

 

Co mówi producent:

Odkryj niesamowitą fuzję kwiatowych i owocowych nut (cytrusy, akord świeżych tropikalnych owoców), które przeniosą Cię wprost do Retropikalnego raju. Poczuj nostalgiczny zapach wakacji, zamknięty w słonecznej i zmysłowej wodzie toaletowej Retropical.


Flakon w tropikalnych kolorach – edycja limitowana.


Stosowanie

Spryskać szyje i dekolt z odległości około 20cm.

Nie stosować na podrażniona skórę.


Twórczyni zapachu

Juliette Karagueuzoglou (IFF).

Zapachy stworzone dla konkurencji: Eau des Jardins (Clarins)


Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej

● Składniki pochodzenia roślinnego: olejki eteryczne z pomarańczy, mandarynki i bergamoty.

● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

● Bez parabenów.


Gest dla ochrony środowiska

Opakowanie nadaje się do recyklingu, papier pochodzi z kontrolowanych upraw leśnych.

 


CENA - 125 zł

POJEMNOŚĆ - 75 ml

DOSTĘPNA - YVES ROCHER

 

 

Komentarze:

  1. Ciekawa jestem zapachu tej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ładną buteleczkę, ciekawe jak pachnie ;). Ja jestem wierna na codzień Beckham Signature a na wyjścia Versace Crystal Noir <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kompletnie tego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie, wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten ale w zielonej butelce i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jaka jest ta mobilna wersja sklepu , muszę zerknąć i zadziałać

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie samo opakowanie zachęca :)
    Ciekawe jak w rzeczywistosci pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego zapachu ale lubię egzotyczne i cytrusowe na lato, pewnie by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda i buteleczka i pudełeczko :)) Jak będę w galerii na pewno zajdę sprawdzić jak pachnie :))))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, interesujące zdjęcia ;)
    Żałuje że nie wpadłam tu wcześniej :P
    Obserwujemy? Ja już :)
    Zapraszam: amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie zapach ale cena jak dla mnie za droga ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Już samo opakowanie od razu przywołuje na myśl lato i wakacje c:

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, muszę sprawdzić jak pachnie! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna buteleczka, w sam raz na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapachy YR, muszę koniecznie poznać ten!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i bardzo lubię ten zapach, a buteleczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zapachu, ale chętnie sie zapoznam :-)
    Uwielbiam wody od Yves Rocher!

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie bardzo letnie!
    Zapach również ciekawie się zapowiada, przyznaję, że nigdy wcześniej nie spotkałam tej wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie zapachy, zwłaszcza latem się sprawdzają :) Perfumki wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wierzę, że zapach jest cudny:) Ja mam dziką jeżynę i kooocham!:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS