Galaxy Star - folia do paznokci

 
Dziś zaprezentuję Wam folię NNAIL-E21 na paznokcie od firmy kkcenterhk
Folia była zawsze produktem który mnie niezwykle interesował i byłam go bardzo ciekawa. Gdy firma kkcenterhk zaproponowała mi współpracę i recenzowanie ich produktów do paznokci bardzo się ucieszyłam gdyż w asortymencie sklepu znajduje się duży wybór kolorów i odcieni foli. Ja wybrałam srebrną z mieniącymi się kolorowymi gwiazdkami Galaxy Star. Nie zawiodłam się folia prezentuje się pięknie na paznokciach i już chcę inne wzory i kolory.
 
Folię dostaniecie >>>TU<<<

***************************************





******************************************
SPOSÓB UŻYCIA:
 
 
 
1. Paznokcie malujemy ulubionym lakierem ja wybrałam ciemny fiolet, a bazą pod folę na jednym paznokciu jest bezbarwny lakier.
2. Paznokieć na który będzie naklejana folia malujemy klejem do folii transwerowej.
3. Czekamy aż klej wyschnie i stanie się przeźroczysty.
4. Odcinamy odpowiednią ilość folii
5. Przyklejamy folię do paznokcia posmarowanego klejem, po chwili odrywamy.
EFEKT KOŃCOWY
Dajcie znać jak Wam się podoba folia na moich paznokciach :)

Komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje :) I podoba mi się bo przy lakierowaniu tradycyjnym strasznie drżą mi ręce

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny efekt, dla mnie to też nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze widzę takie cudo! ale efekt jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez bawiłam się ostatnio folią miałam problem z docinką zwłaszcza na lewej ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. docinką? to jest folia transferowa, z której możesz wyciąć byle prostokąt, i tak przyklei się tylko na miejsce pomalowane klejem :D

      Usuń
  5. efekt końcowy fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rzeczywiscie swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam o istnieniu takiego czegoś :P świetny bajerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest świetny!! Sama musze spróbować, bo podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wygląda, uwielbiam twoje paznokciowe wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się taki efekt. ;-) Fioletowy kolor całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy efekt, ale chyba bardziej jako dodatek do mani, niż na wszystkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich nie próbował, lubię jako dodatek :)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt uwielbiam <3 Ciekawe jak ze zmywaniem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie ok jak lakier do paznokci :)

      Usuń
  14. Jejku, to samo dopasowuje się do paznokcia? :o Ja zawsze myślałam, że to trzeba jakoś wyciąć albo coś, dlatego się bałam kupić :D Folia świetna, zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinamy kawałek dociskamy a folia sama się dopasuje

      Usuń
  15. Rewelacyjny efekt ale chyba nie miałabym cierpliwośći do takiego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko się wydaje skomplikowane :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Na żywo efekt jest jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  17. pierwszy raz widze taki produkt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę taką folię. Bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny pomysł :) super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :-)
    Pomysłowa ta folia!
    Jak długo sie trzyma?

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity efekt:)) Dla mnie fajna nowość :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS