Eliksir Młodości- ultimate youth elixir




Eliksir testowała moja mama kobieta 50 +

Produkt zamknięty jest w eleganckim opakowaniu z pompką. Opakowanie zdobią czarne napisy oraz piękny motyw koronki na przeźroczystej zatyczce.

Aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna dzięki praktycznej pompce, którą bez problemu możemy wydobyć potrzebną nam ilość kosmetyku do użycia w danym momęcie.

Konsystencja jednolita, lejąca, rzadka w kolorze białym który wpada w świetlisty róż.

Produkt idealnie się wchłania, pozostawiając skórę gładką i promienną.

Eliksir daje bardzo szybkie efekty, wyraźnie spłyca zmarszczki, ujędrnia i napina skórę.

Twarz jest dobrze nawilżona, wygładzona wygląda młodo i świeżo.

Produkt wspaniale odżywia i pobudza zmęczoną cerę co sprawia że już po kilku użyciach wygląda o niebo lepiej.



Co mówi producent:

Wyjątkowo lekki preparat typu all-in-one do pielęgnacji skóry twarzy. Polecany dla nowoczesnych kobiet prowadzących szybki tryb życia oczekujących wszechstronnego działania. Eliksir ma jedwabistą, delikatną, beztłuszczową konsystencję i przyjemny zapach. Zastosowane w preparacie pigmenty nowej generacji gwarantują natychmiastowy efekt rozświetlenia skóry, odświeżają i udoskonalają jej koloryt. Eliksir skutecznie redukuje i wygładza zmarszczki, stymuluje produkcję kolagenu, ma właściwości ujędrniające i liftingujące, nawilża, chroni skórę przed utratą wody i niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Polecany do stosowania na dzień lub na noc.



Palmitoyl Tripeptide-5, Fucogel, Gold, Sodium Hyaluronate, Silica

Stosowanie

Rano i wieczorem nanosimy preparat na oczyszczoną skórę twarzy. Doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż.



 

Cena - 119 zł

Pojemność  - 30 ml

Dostępny - BANDI >>>KLIK<<<



Komentarze:

  1. Podejrzewam, że mojej mamie też podpasowałby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej napewno tez :)
    Ja jeszcze nie uzywam takich specyfików :)))

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) Jeśli Wart Ceny to z przyjemnością zakupie mojej mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kosmetyk, moja mama też by nim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo opakowanie już zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama pewnie też by była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale na samym początku cena rzuciła mi się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowanie takich produktów jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłabym mamie, ale chyba jednak trochę za drogi na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A bardzo fajnie, a kiedy ogłosisz kto wygrał w konkursie?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy produkt, pomyślę o nim przy następnej okazji do prezentu dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a kiedy wyniki rozdania? :/
    miały być wczoraj :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie kremy od bandi. zapraszam do mnie
    http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem cena wygórowana jak na tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooo cena powala, ale może płaci się za efekt a nie za marke tym razem.
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no cena jest niezła... jestem ciekawa produktów tej marki i pewnie kiedys się skuszę na jakis zakup

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS