LE’MAADR M potrójne działający krem przeciw rozstępom

Szukacie produktu który pomoże Wam w uciążliwej walce z rozstępami? Jeśli tak to zapraszam na recenzję kremu który pomaga w pokonaniu nieprzyjemnego nieprzyjaciela naszego ciała.

Cena: 90 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność - Super-Pharm (tylko w aptece) 


*****************************************************************





 
*****************************************************
 
Moje pierwsze rozstępy powstały 5 lat temu, po urodzeniu dziecka gdy gwałtownie przytyłam co spowodowało że niestety zaczęły się tworzyć na udach i piersiach. Stosowałam różne produkty przeciw rozstępom jednak żaden z tych kosmetyków nie poradził sobie z nimi. Teraz moje rozstępy już są stare i zdaję sobie sprawę iż nie znikną całkowicie, jednak warto testować produkty które choć trochę pomogą je zniwelować.
Krem LE'MAADR M zamknięty jest w tubce zamykanej na zatrzask o pojemności 200 ml. Opakowanie jest praktyczne i bardzo wygodne w użyciu.
Konsystencja produktu jest lekka, średnio-gęsta bardzo dobrze się wchłania.
Natomiast jeśli chodzi o działanie mogę tylko napisać jak działa na  zastarzałych rozstępach. Moja skóra stała się gładsza, jędrna, poprawiło się jej napięcie. Jak już wcześniej pisałam moje rozstępy są już zastarzałe jednak krem sprawił iż znacznie się rozjaśniły, stały się mniej widoczne i bardziej wygładzone. Jestem bardzo ciekawa jak działa na nowo powstałych rozstępach, ale myślę że rewelacyjnie, patrząc na działanie na moich 5 letnich.
Osobą borykającym się z tym nieprzyjemnym problemem polecam ten kosmetyk, jest naprawdę wart swojej ceny. Produkt nie tylko poprawia wygląd naszego ciała ale równie nasze samopoczucie. 
POLECAM
***************************************
 
 
 
 
Co mówi producent:
LE’MAADR M
POTRÓJNIE DZIAŁAJĄCY KREM PRZECIW ROZSTĘPOM

Zapobiega powstawaniu rozstępów i redukuje istniejące

POTRÓJNE SYNERGISTYCZNE DZIAŁANIE:
• Zapobiega powstawaniu rozstępów
• Redukuje wielkość i zabarwienie już istniejących
• Posiada właściwości wygładzające i ujędrniające

Badania kliniczne, przeprowadzone pod kontrolą medyczną, wykazały znaczącą redukcję rozstępów  po 3 miesiącach stosowania preparatu (zmniejszenie rozmiarów rozstępów oraz zmianę ich zabarwienia przez co stały się mniej widoczne, poprawę struktury skóry).
• Powierzchnia rozstępów uległa redukcji o ok. 37 mm2, do 43%. Szerokość zmniejszyła się o 2,3 mm tzn. do 42%.
• 83% kobiet zauważyło, że ich skóra stała się gładsza, a 78% stwierdziło, że jest ona bardziej jędrna.               
• 72% uczestniczek badania podało, że kolor rozstępów zmienił się i stały się one mniej widoczne.

Skład:
Zawiera składniki aktywne o udowodnionej skuteczności: zapobiegające powstawaniu nowych i redukujące istniejące rozstępy:  OSC - kompleks związku organicznego krzemu i hydroksyproliny, silanol, masło karite, olejek z róży piżmowej i witaminę E.
OSC (kompleks związku organicznego krzemu i hydroksyproliny) zapobiega powstawaniu rozstępów oraz zmniejsza już istniejące zmiany, regeneruje zarówno włókna elastyny jak i kolagenu, przeciwdziała ich degeneracji, posiada również właściwości nawilżające. Masło karite zapobiega  powstawaniu rozstępów ,dzięki zawartości frakcji niezmydlającej, która aktywuje metabolizm komórek.Wchodzący w skład preparatu olejek z nasion róży piżmowej, bogaty w kwasy linolowy (40%) i linolenowy (40%), wspomaga regenerację skóry, poprawia jej wygląd i opóźnia objawy jej starzenie. Udowodniono również jego skuteczność w odniesieniu do niwelowania rozstępów i blizn.
Witamina E pochodzenia naturalnego chroni skórę przed działaniem wolnych rodników. Poprawia również właściwości nawilżające preparatu.

Sposób użycia:
Celem zapobiegania powstawaniu rozstępów nanosić preparat na wrażliwe obszary (piersi, brzuch, uda i biodra) w czasie całej ciąży, już od 3 miesiąca, jak również w razie potrzeby po porodzie. W celu zredukowania istniejących rozstępów nanosić preparat rano i wieczorem na obszary gdzie one występują. Efekt jest tym lepszy im krótszy czas upłynął od ich pojawienia się. Nie testowany na zwierzętach

Komentarze:

  1. Na szczęście nie mam problemu z rozstępami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem szczupła, nie rodziłam dzieci, nie miałam dużych skoków wagi, a mam rozstępy na biodrach i piersiach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety ten problem i mnie dotyczy, przydał by mi się ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. moje rozstępy do świeżych nie należą ale spędzają mi sen z powiek. może3 się skuszę. o tej pory nic nie dało dowalającego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również żadne kosmetyki nie dawały rady :)

      Usuń
  5. Ja mam rozstępy na łydkach i jakoś do tej pory nic mi nie pomogło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj ten krem może również się sprawdzi u Ciebie :)

      Usuń
  6. ech rozstępy, póki co stosuję Eveline, miałam też Bio oil ale nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory również nic na mnie nie działało :)

      Usuń
  7. Bardzo by mi się on przydał ;)

    Jeśli masz ochotę to w wolnym czasie zapraszam na rozdanie u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten problem nie dotyczy, ale za to szukam czegos skutecznego na cellulit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakładkę w moim blogu kosmetyki pielęgnacja tam coś znajdziesz :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS