Poduszka do spania z łuskami gryki


 Dziś post nie kosmetyczny a o zdrowym i wygodnym śnie co również ma duże znaczenie dla naszej urody.









Zapraszam na recenzję wspaniałej poduszki którą pokochała cała moja rodzina.

 Wsyp poduszki wykonany jest z łusek gryki, które znajdują się w poszewce zasuwanej na suwak, do poduszki dołącz jest również bawełniana poszewka.

Dzięki temu iż poduszka wykonana jest z łusek gryki z łatwością możemy ja uformować, oraz świetnie dopasowuje się do kształtu naszej głowy.

Poduszka jest bardzo wygodna a sen jest niezwykle przyjemny, dzięki podusze budzę się wypoczęta i zrelaksowana, zniknął mój odwieczny problem z bolącymi mięśniami po przebudzeniu.

Jest to wspaniały produkt dla osób ceniących sobie zdrowy sen.







Co mówi producent:

Poduszka do spania z łuskami gryki 50x40 cm.

Każda poduszka w standardzie ma poszewkę bawełnianą, którą możesz zdjąć.

W opcjach możesz wybrać inną poszewkę, możesz też dokupić dodatkową - bawełnianą, lnianą lub inną z dostępnych.

Jeśli chcesz, wybierz łuskę z uprawy ekologicznej. Dostępne są też dodatki zapachowe do poduszek - naturalne, suszone zioła.


Opis:

Poduszka do spania wypełniona łuskami gryki – dla tych, którzy chcą dobrze i zdrowo spać.

Jest średniej wielkości, ma 50x40 cm. Często wybierana przez klientów. Łuski gryki zawarte w poduszce łatwo uformować i dopasować do kształtu głowy i szyi. Daje wystarczająco dobre podparcie dla głowy, na odpowiedniej wysokości. Jest plastyczna ale nie sprężynuje. Jeśli chcesz jeszcze wyżej mieć pod głową - przekręć poduszkę o 90 stopni. Jeżeli jest za wysoka - odsuń zamek i odsyp odpowiednią ilość łuski

Każda poduszka jest standardowo zaopatrzona w poszewkę, którą można zdjąć. Dopiero pod poszewką znajduje się właściwy wsyp, który jest zapinany na zamek.

Specyfikacja:

Wymiary: 50 x 40 cm, waga ok. 2,2 kg.

Poszewka: bawełna 100% - zapinana na zamek, kolor beżowy - to wersja podstawowa. Możesz wybrać jako opcję inną poszewkę.

Wsyp: bawełna 100% - zapinany na zamek.

Wypełnienie: łuska gryki 100% (w opcji - wypełnienie z łusek z uprawy ekologicznej, z certyfikatem)

Konstrukcja: poduszka ma wszyty zamek. Dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki - w ten sposób uregulujesz objętość poduszki. Poszewkę możesz zdjąć i wyprać. W opcjach możesz wybrać dodatkową poszewkę.


Konserwacja i utrzymanie czystości:

Poszewkę łatwo zdjąć i wyprać w temperaturze 40 st. C.

Możesz też poduszkę włożyć do worka foliowego i na kilka godzin umieścić w zamrażalniku. Dzięki temu pozbędziesz się roztoczy. Możesz też odświeżyć poduszkę w suszarce (bez prania!) przez 10-15 minut.




Dostępna - sklep internetowy Nowe klimaty t;KLIK<<<


Komentarze:

  1. mam taką poduszkę ale do medytacji, jest śliczna i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy jeszcze o takiej nawet nie myślałam

    OdpowiedzUsuń
  3. super, chyba sobie taka kupię bo moj bolący kark sie dopomina wygody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie ukojenie dla Twojego karku :)

      Usuń
  4. fajna sprawa... ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja 5 letnia córka nawet ją uwielbia :)

      Usuń
  5. Musze koniecznie kupic sobie taka poduszke! :) Twoja recenzja mnie przekonala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wariant profilowany i jest strasznie nie wygodna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę podusię :)
    Nie wyobrażam sobie spania bez niej

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy jeszcze o takiej nawet nie myślałam ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takiej, ale mój chłopak ma poduszkę dopasowującą się do ciała pod wpływem ciepła i też jest zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaa. ciekawe jak sie na takiej śpi :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS