Manifesto pomadka w płynie Paese ♥


Zapraszam na recenzję płynnej pomadki od Paese. Jest to moja pierwsza płynna pomadka ale na pewno nie ostatnia zakochałam się w niej od pierwszego użycia, jest cudowna.

Odcień - 907

Pojemność - 6 ml

Dostępna - Paese












Pomadka zamknięta jest w prostokątnym opakowaniu z aplikatorem takim jak przy standardowych błyszczkach. Pomadka jest bardzo praktyczna oraz wygodna w użyciu.

Zapach delikatny prawie nie wyczuwalny, lekko słodki.

Pigmentacja produktu rewelacyjna tworzy piękny głęboki kolor z delikatnym połyskiem. Kolor kosmetyku jest jednolity bezdrobinkowy, pięknie przechodzi z pomarańczu w czerwień. 

Pomadka pięknie się aplikuje pokrywa usta idealnie bez prześwitów, nie klei się i jest bardzo trwała utrzymuje się na moich ustach przez kilka godzin. Uwielbiam ją 

POLECAM






Komentarze:

  1. Ma bardzo ładny kolorek - taki intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma solidna. Mam produkt z tej serii ale w ciemniejszym odcieniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta pomadka :-)
    Zachęcająca recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda na ustach...pasuje Ci ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci pięknie z tym kolorkiem na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Ciebie pierwszy raz i na pewno będę wpadać częściej.
    Bardzo lubię czytać ciekawe treści,a tym bardziej uwielbiam zdjęcia i to nieważne, czy z dnia codziennego, mody czy kosmetyku. Pozdrawiam

    Zapraszam również do mnie na konkurs z okazji 1 urodzin mojego bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo Ci pasuje ta szmineczka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna! bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się prezentuje ten intensywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i bardzo lubię ;) polecam szminko/błyszczyki apocalips, są o wiele ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor jest cudowny, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie taki kolor nie pasuje i ubolewam nad tym, bo jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS