Cukierkowe kolczyki efoxcity


Dziś pokaże wam moje kolejne cudeńko które pochodzi z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych efoxcity. Sklep oferuje nam piękne ubrania oraz prześliczną biżuterie którą jestem zauroczona.

Są to piękne kolczyki w kolorze złotym wysadzane kolorowymi pastelowymi kuleczkami. Kolczyki przypominają mi małe kolorowe cukiereczki które są niezwykle słodkie i urocze.

****************************************************



 *********************************************

Kolczyki wykonane są z tworzywa w kolorze złotym które zdobią kolorowe kamyczki. Kolory są bardzo piękne cukierkowe wspaniale się prezentują na uszach. Kolczyki są bardzo lekkie, świetnie się noszą a przede wszystkim co dla mnie najistotniejsze nie uczulają. Kolczyki możemy idealnie dopasować do eleganckiej stylizacji jak również świetnie będą pasować do dziennego stroju.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

W ofercie sklepu znajdziemy również przepiękne ubrania męskie wholesale mens clothing , wspaniałe suknie wieczorowe affordable evening dresses jak i balowe cheap prom dresses oraz bardzo wiele wzorów fantastycznej biżuterii która urzeka nie przecientną formą oraz pięknymi kolorami.

A to kilka wzorów ciekawych wzorów które znajdziecie tu >>KLIK<< :




Komentarze:

  1. boskie, zresztą kocham kolczyki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziewczęce, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne kolczyki i piękny naszyjnik z zielonymi cyrkoniami

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki :D


    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sklep ma fajną biżuterię, znam ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne świecidełka :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biżuterię! Zajrzę :) kolczyki śliczne
    + zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te kolczyki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja <3 Kolczyki zupełnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak prezentują się na uszach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te kolczyki :)) !!
    i prześliczny ten naszyjnik przedostatni !! jaki oryginał..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kobiece, lubie kolorową biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS