Pędzle do makijażu Mario Luigi


Dziś zapraszam na recenzję jednego z moich licznych zestawów pędzli, jednak te należą do moich ulubionych. Bardzo lubię pracować pędzlami Mario Luigi gdyż makijaż wykonany nimi jest wyrazisty a zarazem naturalny a samo wykonywanie makijażu to wielka przyjemność.






Zestaw składa się z 14 pędzli wykonanych z tworzywa naturalnego oraz syntetycznego. Część pędzli wykonana jest z włosia syntetycznego HD, natomiast druga część wykonana jest z włosia sobola, kucyka oraz kozy. Rączki pędzli są drewniane, malowane na różowo z czarną skuwką bez szwów. Na każdej rączce znajduje się logo producenta. Zestaw umieszczony jest w związywanym etui z 16 przegrodami oraz klapą chroniącą włosie. Wykonanie jest bardzo pięknie i solidne.
Kształt, dobre wyprofilowanie oraz doskonała gęstość pędzli pozwala na odpowiednie rozprowadzanie kosmetyków a co za tym idzie idealne wykonanie profesjonalnego makijażu. Włosie jest grube, zbite a zarazem bardzo miękkie, delikatne. Nie podrażnia i nie uczula. Dzięki tym pędzlom makijaż jest mniej pracochłonny, wygląda wyraziście i naturalnie oraz utrzymuje się o wiele dłużej.





SKŁAD ZESTAWU:
1. Pędzel do omiatania twarzy - włosie sobola    
2. Pędzle do wykończenia makijażu, tzw. wachlarz - włosie kozy   
3. Pędzel do różu ścięty ukośnie- włosie sobola
4. Pędzel do pudru - włosie sobola
5. Pędzel do podkładu - włosie syntetyczne
6. Pędzel do korektora płaski - włosie syntetyczne HD
7. Pędzel do cieni, okrągły - włosie sobola i kucyka
8. Pędzel do cieni, okrągły - włosie sobola i kucyka
9. Pędzel do cienia, płaski, ścięty ukośnie - włosie sobola i kucyka
10. Pędzel do cieni płaski - włosie sobola i kucyka
11. Eyeliner do rzęs - włosie sobola i kucyka
12. Pędzel do cieni, płaski, ścięty ukośnie - japońskie syntetyczne włosie
13. Pędzel do makijażu ust - syntetyczne włosie HD
14. Spiralka do tuszowania rzęs i brwi - nylon




Komentarze:

  1. muszą dokupić pędzle do cieniowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pędzelki:) Kupiłaś je wszystkie w zestawie,czy osobno? Pytam,bo planuję właśnie zakup pędzli,i może mogłabyś coś doradzić?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle są w zestawie, szczególnie mogę Ci polecić pędzle z hakuro i ecotools, zaprezentuje je w kolejnych wpisach

      Usuń
  3. Urocze *.*


    Zapraszam do nas :-*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam nieco wiekszy zestaw tych pedzli. tez maja fioletowa rączke, ale te duże do pudru, różu itp maja czarne wlosie. i wlasnie te są fatalne! wlosie wypada, łamie się, jest zbyt sztywne i drapie mi skore... moze te Twoje są już lepsze. ja zdecydowanie odradzam.. chociaz pedzle do oczu są na prawdę ok. jedynie te duże jak dla mnie porazka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno mi uwierzyć,może podróbki Ci się trafiły. Moje mam już bardzo długo i nic się z nimi nie dzieje włosie jest dobrze zbite, mięciutkie i nie wypada.

      Usuń
  5. Uwielbiam pędzle :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam się na pędzlach ale Twoje wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenie :) Malowanie się nimi musi być prawdziwą przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego pędzla z Mario, mam innych faworytów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zastanawiałam się czy warto kupić pędzle tej marki, może w końcu się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, szczególnie spodobał mi się pędzel do omiatania, takiego jeszcze nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A już je widziałam u innej blogerki, ale widzę że sa bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne :) bardzo bym je chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow :D Świetny zestawik :D
    Ja szykuje się do zakupu pędzli, tylko jeszcze nie jestem zdecydowana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takimi zestawami. Zazwyczaj brakuje mi zastosowania dla połowy pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jak na razie tylko dwa pędzle do makijażu, mam jednak nadzieję, że w końcu uda mi się zdobyć wszystkie, które są mi potrzebne :) Fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają naprawdę świetnie :) ja mam swoje, mniej znanej marki, ale jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. pedzle wygladaja bardzo ladnie, ja osobsicie wole pędzle bez zestawów, te moje ulubione ktore mam sa zroznych firm :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam te pędzle i sobie je chwalę

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te pędzle, chętnie bym takie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za zbieżność tematów- właśnie napisałam post o pedzlach Delfa!! =D
    Widzę, że doceniasz pędzle równie bardzo, jak ja :)
    Pędzle Mario-Luigi, o których piszesz, mają uroczy kolor rączki! Bardzo kobiecy. Nie używałam ich nigdy, ale już po kształcie i teksturze mogę wnioskować, że masz rację- na pewno da się nimi wyczarować piękny i zjawiskowy makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  21. A właśnie niedawno oglądałam te pędzle i zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne pędzle ;) mam bardzo podobne, tylko z inną rączką ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super:)bardzo fajne etuii.ILe kosztuje taki zestaw pedzli ,i gdzie mozna je kupic?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam pędzle z sunshade minerals i jeden z lancrone i je kocham

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS