Kryształowa róża


Dziś zapraszam Was na recenzję ciekawego dodatku pasującego niemalże do każdego wnętrza, który wspaniale współgrał z każdym wystrojem. Jest to kryształowa statuetka z przepiękną różą 3D CrystaCiTY .





Tak prezentuje się z przodu:



 Bok statuetki:




Statuetka z góry:



 Dużym atutem produktu jest to iż możemy sami wybrać motyw oraz dedykację jaka znajdzie się na naszej statuetce. Ja wybrałam wzór z różą o pięknym rozłożystym pąku z wspaniałym efektem 3D. Efekt możemy obserwować w zależności od kontu położenia produkty. Cytat oraz dedykacja na produkcie zostały również przeze mnie wybrane i umieszczone w specjalnym kreatorze do tworzenia projektu własnej statuetki. Jeśli nie mamy pomysłu na własny cytat możemy wykorzystać dedykacje oferowane przez firmę.
Produkt zapakowany jest w eleganckie bordowe pudełko wyścielone ciemno żółtą satyną. Kryształowa statuetka jest niepowtarzalnym pomysłem na oryginalny, elegancki oraz efektowny prezent.
  Statuetka dostępna tu http://www.crystalcity.pl/produkt/roza_3d_prezent_dla_niej

Wzór statuetki: prostopadłościan 5x5x8 cm o prostych krawędziach.
Dokonując zakupu możesz wpisać własną dedykację, która zostanie wygrawerowana w statuetce.
Jeżeli nie masz pomysłu na dedykację lub szukasz inspiracji - sprawdź zestawienie naszych najlepszych dedykacji miłosnych oraz na rocznicę.


Co mówi producent;

Efektowna róża 3D o rozłożystym pąku i pięknych, wyjątkowo plastycznych liściach, wygrawerowana w statuetce o wymiarach 5x5x8 cm. Kwiat miłości, który na zawsze pozostanie świeży i piękny. Istnieje możliwość umieszczenia własnej dedykacji.
Trójwymiarowa róża wygrawerowana w krysztale stanowić będzie uroczy prezent zarówno dla dziewczyny, żony czy innej bliskiej osoby. Stanowi efektowną ozdobę pasującą do każdego otoczenia. Nadaje się na każdą okazję, gdzie zwykle przynosimy kwiaty. Z powodzeniem zastąpi tradycyjną wiązankę, dodatkowo spełniając rolę kartki okolicznościowej.


Komentarze:

  1. Jakie cudo! Ach, kto nie chciałby dostać czegoś takiego... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna :) cudeńka - zakochałam się normalnie bo kocham motyw róż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jest to bardzo fajna opcja na prezent :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałabym dostać czegoś takiego :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna różyczka :D
    Wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem fanką takich bibelotów ;) ale podoba mi się ta świeczuszka różyczkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Chyba nawet widziałam gdzieś zdjęcie ze ślubu zamknięte w ten sposób. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że te statuetki są bardzo efektowne :) Zaprasza, na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta statuetka! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna dekoracja, pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest t róża, nawet na zdjęciach widać efekt 3d:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prezent jak najbardziej się nadaje, choć ja nie miałabym gdzie jej postawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna róża :)

    Pozdrawiam :))
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS