Pomadka nawilżająca IsaDora


Wiosna, lato to taki okres w którym bardzo lubię żywe i odważne kolory w makijażu. Ostatnio bardzo polubiłam pomadkę do ust IsaDora w intensywnym pomarańczowym odcieniu 167 Rio Fever. Uwielbiam ją w połączeniu z delikatnym makijażem oka i czarnym strojem, prezentuje się świetnie.

 



 

 Pomadka jest bardzo mocno napigmentowana, daje pełne krycie już po jednym użyciu. Kosmetyk ładnie rozprowadza się na moich ustach tworzą jednolity kolor bez żadnych prześwitów. Konsystencja kremowa, szminka jest bezzapachowa. Pomadka doskonale nawilża usta, nie tworzy suchych skórek. Kosmetyk ładnie utrzymuje się na moich ustach przez wiele godzin. Opakowanie piękne, klasyczne w kolorach czerni i srebra. Wykonanie solidne, mechanizm działa bez zarzutu nie zacina się.




Pomadka nawilżająca Nawilżająca i kremowa pomadka. Bogata w pigmenty. Dodatkowo pozwala skórze oddychać. Polecana dla osób z tendencją do wyschniętych i spierzchniętych ust. Zawiera: wosk Candelilla, pantenol, witaminę E. Waga netto: 4 g / .16 oz. Nieperfumowana.Testowana klinicznie.

 Informacje producenta




Pomadkę dostaniecie w cenie 54.90

Więcej informacji na temat produktów, znajdziecie na stronie producenta IsaDora *KLIK*


Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Śliczna , bardzo na czasie.

      Usuń
  2. Co za piękny kolor! Uwielbiam takie intensywne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pięknie no i mój ulubiony kolor :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor, szkoda, że mnie taki nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny odcień, lubię pomadki Isadory, fajna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepadłam! Boski kolor :D Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i dba o usta :) Idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ładny tylko mi nie do końca dobrze w tak intensywnym kolorze......;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku isadory, piękny kolor. coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny odcień, w takiej czerwieni każda kobieta prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda idealnie. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: testowanieprobki.pisze.se

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie czułabym się zbyt dobrze w pomarańczowym odcieniu pomadki ale na zdjęciach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny kolor pomadki, jeden z moich bardziej ulubionych:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tym kolorze :")
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. We're a bunch of volunteers and opening a new scheme in our
    community. Your website provided us with useful information to work on.
    You've performed a formidable process and our
    whole community will likely be grateful to you.

    Feel free to visit my page :: Blackheath Soccer

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just
    too great. I really like what you have acquired here, really like what you are stating and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible.

    I can't wait to read far more from you. This is really
    a wonderful website.

    my blog: washington husky football spring practice (www.twilightish.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba wygląd Twojego bloga :) Tak tu przejrzyście <3!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się odcień owej pomadki - jest seksowny i bardzo kobiecy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnej pomadki tej marki. Ta zaczęła mnie kusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukałam takiego odcienia, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co piszesz to warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS