Peeling wyszczuplający Yves Rocher


Zbliża się lato, a więc coraz chętniej odsłaniamy nasze ciała. Jest to okres w którym najbardziej zależy nam by wyglądać jak najlepiej. W okresie letnim chętnie sięgam po wszelkie produkty wygładzające które pomagają mi, poprawić wygląd mojej skóry. Jednym z takich kosmetyków jest wyszczuplający peeling Yves Rochr.

 


 Produkt znajduje się  w tubie o pojemności 150 ml. Opakowanie miękkie, wygodne w użyciu.

Kosmetyk ma gęstą konsystencję z maleńkimi peelingującymi drobinkami. Drobinki są niewielkie dzięki temu peeling jest bardziej dokładny i intensywny. Po użyciu odczuwam delikatne ciepło, skóra jest wygładzona i elastyczna. Produkt doskonale oczyszcza oraz usuwa martwy naskórek. Skóra wygląda dużo lepiej, jednak peeling nie niweluje celulitu.




 Zadaniem peelingu jest pobudzenie krążenia i przygotowanie skóry na intensywne wyszczuplanie. Zmielone ziarna krzemionki z Bambusa o właściwościach peelingujących pozostawiają skórę gładką i gotową na aplikację produktów wyszczuplających. Peeling należy stosować na partie ciała, które chcemy wyszczuplić. Nie polecany dla kobiet w ciąży.

 • Pobudza mikrokrążenie
• Usuwa martwe komórki naskórka
• Przygotowuje skórę na intensywne wyszczuplanie





 Kosmetyk dostępny w sklepach stacjonarnych oraz na stronie 

Yves Rocher *KLIK* w cenie 42 zł




Komentarze:

  1. Nigdy nie zachodze do tego sklepu i nie wiem czy mam cokolwiek z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym peelingiem :) Wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko teraz na wyszczuplanie. :D No tak, lato idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W okresie letnim bardzo przydatny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Ives Rocher za ich naturalne kosmetyki...ten peeling zapowiada się naprawdę fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki tego rodzaju to dla mnie zbędny produkt - placebo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Peelingów w mojej łazience nigdy zbyt wiele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. średnio wierzę w takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA tak samo myślę jak poprzedniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy peeling, ja je uwielbiam więc może kiedyś na niego trafię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt, ale myślę że za mniejsze pieniądze można kupić coś równie dobrego :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze tego peelingu w ofercie YR...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko raz zamawiałam z YR.
    Szkoda tylko, że cena wysoka jak na taką pojemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość dobry produkt, tylko szkoda że jest drogi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami stosuję produkty antycellulitowe, ale tylko dlatego, że albo dobrze masują skórę, albo dają mi przyjemne uczucie chłodu ;) Nie wierzę w ich właściwości wyszczuplające.

    A z YR lubię przede wszystkim żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS