Urządzenie do pielęgnacji twarzy Biedronka - TANIE I DOBRE


Szczotka do twarzy, już od jakiegoś czasu budziłam moje wielkie zainteresowanie. Czytałam z dużym zaciekawieniem pozytywne recenzje na ich tama, jednak ceny tych szczotek, są dla mnie przerażające od 300 do 600 zł to stanowcza przesada. Gdy zobaczyłam że biedronka wypuszcza podobny produkt, w bardzo przystępnej cenie z miejsca ruszyłam na polowanie:) by móc wypróbować to słynne cudo.



 

 Szczerze mówiąc początkowo, przerażało mnie to jak można taką szczotką i to do tego jeszcze elektryczną oczyszczać twarz, spodziewałam się że włosie będzie bardzo twarde i uszkodzi mi skórę. Jednak ciekawość wygrała i pierwszy test wykonałam na dłoni, by ocenić czy rzeczywiście jest bezpieczna i jaką ma moc. Okazało się że szczoteczka jest elastyczna, mięciutka i bardzo delikatna, subtelnie masuje skórę twarzy. Przed użyciem delikatnie zwilżam ją wodą oraz nakładam kropelkę żelu do mycia twarzy. Bardzo ważne jest by nie zwilżać szczoteczki zbyt mocno, ponieważ wtedy bardzo pryska wodą. Po użyciu skóra jest czysta doskonale oczyszczona z resztek makijażu oraz zrogowaciałego naskórka. Cera staje się gładsza, bardziej sprężysta, a co najbardziej mi się podoba to, to że niweluje rozszerzone pory. Szczoteczka stała się dla mnie produktem do bardzo dokładnego peelingu, który idealnie oczyszcza moją skórę.




 

 Produkt znajduje się w praktycznym plastikowym etui w kolorze fioletowym. Wewnątrz znajduje się urządzenie zasilane 2 zwykłymi bateriami oraz 4 różne nasadki. Każda nasadka ma inne przeznaczenie:

- szczotka do oczyszczania twarzy

- masujące wypustki, poprawiające krążenie

- gąbka do delikatnego peelingu

- nasadka lateksowa do delikatnego masażu

Urządzenie posiada dwu stopniowy regulator prędkości, dzaiłania.

Szkoda że w opakowaniu nie ma przynajmniej jeszcze jednej szczoteczki np. zamiast nasadek z gąbkami które są dla mnie zbędne.




Biedronka cena 19.90 zł 

w niektórych biedronkach jeszcze dostępna, więc warto się rozejrzeć.

 

 


Komentarze:

  1. Juz jestem w drodze do Biedronki :) Dzieki! www.sugar-cube00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w 2 biedronkach jeszcze widziałam, więc warto sprawdzić.

      Usuń
    2. Ja niestety przegapiłam - szczotka już jest niedostępna.

      Usuń
    3. ja nie mam dostępu do Biedronki (niestety) ale można je znaleźć na e-bay .
      link:
      http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=Electric+Face+Brush+Cleansing&_sacat=0&_from=R40

      wyglądają tak samo

      Usuń
  2. Ojej! Też ostatnio myślałam o tej szczotce! Nawet nie miałam pojęcia, że będzie w Biedronce.
    Może jeszcze na nią trafię. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wrażliwą cerę, więc nie miałam odwagi jej kupić, ale widzę, że wiele osób jej z niej zadowolonych.

    OdpowiedzUsuń
  4. u siebie ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak samo już dawno nie ma, może jak będę w większym mieście to znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę na to urządzenie jednak w ostateczności sobie odpuściłam. Teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jedna różnica i stanowi zasadniczy punkt, a mianowicie te szczoteczki z bierdy są zwykłymi mechanicznymi. Zaś te od 300 zł w górę są szczoteczkami sonicznymi, więc wysyłają FALE W GŁĄB naszej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam porównania więc o podobieństwach czy różnicach nie piszę, tylko o moich odczuciach co do tego produktu.

      Usuń
  8. Ciekawe jak z trwałością produktu. Na ile czasu może posłużyć. Ja polowałam na nią od czasu jak weszła, ale nie trafiłam ani razu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze czytam czytam i mnie zaciekawiłaś, ciekawe czy ją gdzieś jeszcze dostane... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy dotarłam do Biedronki już ich nie było - ale może to i lepiej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie juz nie ma:( szkoda ze przeoczylam;(
    sliczny blog<3 obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że jest aż tak fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad nią i teraz żałuję, że jej nie kupiłam ... Moze jeszcze gdzieś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję,że jeszcze się pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam nad jej zakupem ale zrezygnowałam, teraz już pewnie jej nigdzie nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS