Paletka my Secret Hot Colors recenzja + neonowy makijaż - TANIE I DOBRE


Dziś zaprezentuję Wam słynną, od jakiegoś czasu paletkę My Secret Hot Colors w intensywnych neonowych kolorach. Paletka jest idealna, dla osób lubiących intensywne, odważne kolory bądź tworzących makijaże artystyczne. Czytałam na jej temat bardzo wiele pozytywnych opinii i szczerze mówiąc byłam bardzo ciekawa czy naprawdę jest taka dobra jak wszyscy o tym mówią. 

 

 




Paletka mieści w sobie cztery matowe cienie w  intensywnych odcieniach, żółty, pomarańczowy, różowy i niebieski. Kolory cieni są matowe, dają aksamitne równomierne wykończenie. Produkt ładnie się rozciera, a co najistotniejsze nie osypuje się. Jeśli chodzi o nasycenie kolorów to szczerze mówiąc, spodziewał się że będzie nieco mocniejsze, ale ogóle jest ok. Kolorki ładnie mieszają się ze sobą, dzięki temu możemy uzyskać różne kolory, co jest świetne. Trwałość dobra, cienie utrzymują się przez kilka godzin, nawet bez bazy. 





Paletka dostępna w Naturze

 cena 13.99 zł



Komentarze:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam takie odcienie na powiekach :) teraz trochę mi przeszło i skłaniam się ku spokojniejszym barwom ale i tak bardzo mi się ta paletka podoba i chętnie bym się w nią zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją mam i bardzo lubię :) PS. Zmień na początku wpisu muwią na mówią :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł ale mega fantastyczne neonki, muszę kolekcję wzbogacić o takowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :) kolorki bardzo mi się podobają jednak nie potrafię tak dobrze się malować dlatego wybieram delikatne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, genialne kolory! Idealne, neonowe barwy na lato! Dużą zaletą jest ich długotrwałość. :) Szkoda, że nie ma u mnie Natury, bo od razu bym do niej pobiegła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, na lato super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mają świetną pigmentację :) I za taką niską cenę... :) Produkt godny zainteresowania :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki, dzięki za inspiracje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne kolory! mniam :D

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje kolory ale widać ze mają świetną pigmentację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest, testowałam ją w Naturze i byłam zachwycona pigmentacją :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pigmentacja choć kolory zdecydowanie nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne neonki, sama się nad nią zastanawiałam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje się ok, trzeba się w nią zaopatrzyć tylko szkoda, ze natura tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kolory ♥ idealne na lato :) a makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Good way of telling, and nice article to obtain data concerning my
    presentation focus, which i am going to convey in school.


    My homepage - Garcinia Lean Review

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita pigmentacja tych cieni i śliczny makijaż, a rzęsy do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS