Sesja - złota jesień


 Makijaż wykonałam w jesiennym kolorach złota i brązu, całość świetnie dopełnia brązowa puchata czapka która dodaje całej sesji charakteru. Bardzo lubię tego typu ciepłe makijaże i myślę że Wam również się spodoba.


 






KOSMETYKI UŻYTE DO MAKIJAŻU:
* paleta cieni sleek - 
ultra matts v2 731
sunset 568
* tusz do rzęs -  Maxfactor 2000 calorie black
*  kredka - Maybelline expression kajal 33 black
*  eyeliner - lovely black
* baza do oczu i ust GRASHKA
* szminka Rimmel london 272 frosted
* podkład Bell mat make-up 02 nude
* korektor Rimmel stay matte
* bronzer Pupa 03
* puder confort matte Yves Rocher

Komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO WOW super sesja! Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO ŁADNE ZDJECIA. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE http://dorotadrygalska.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, bardzo jesienna :)
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia , śliczny makijaż pasuje do Twojej urody:) najbardziej podobają nam się umalowane oczy :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS! DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY NA DWÓCH BLOGACH *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :D
    Makijaż wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, wolałabym je w większym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie wysilasz sie w pisaniu komus komentarzy ;).

    Zdjęcia są niesamowite, fajna charakteryzacja, makijaz... tak troszke mnie wprowadzily w jesien z ktora nie moge sie pogodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och jakbym chciała by ktoś zrobił takie wspaniałe zdjęcia kiedy to ja wykonam makijaż.. :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że to świetna sprawa z taką sesją ...

      Usuń
  11. Przepiękny makijaż, niezwykle pasuje do urody modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż ! :)))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż i piękna sesja. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam złoto w makijażu, a do jesiennych klimatów złoto wpasowuje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia niesamowite, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienny klimat, aż chce się wskoczyć pod koc :)+ złoto w makijażu, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż... baaardzo mi się podoba, ponieważ jestem fanką brązów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcia i śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż i oczywiście śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Cudowny, jesienny makijaż! :) Czapka rzeczywiście dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to mało powiedziane:) Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż, genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia!Kojarzą mi się z jesienią. Gratuluję sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny makijaż! taki ciepły..<3

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny makijaż ;) z miłą chęcią będę Cie obserwować ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sesja, jestem zachwycona! Z miłą chęcią dodaję do obserwowanych!

    Życzę miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  28. genialna sesja, podziwiam :)


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna sesyjka....podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna modelka, piękny makijaż, super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia i powalający makijaż!!!

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Ja zostaję u Ciebie jako obserwator :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka śliczna modelka ;) Cudownie wyglądasz!! Makijaż perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS