Szary melanż cieplutka bluza na jesienne dni


Kochani nieubłaganie dużymi krokami zbliża się jesień, a co za tym idzie staje się coraz bardziej chłodno i ponuro. Naszą letnią garderobę chętnie zamieniamy na cieplejsze stroje, które nas ogrzeją i poprawią nam humor. Ja właśnie znalazłam takie ubranie w którym zakochałam się od pierwszego założenia, gdy tylko robi się chłodniej szybko otulam się cieplutką bluzą BERRY-BOUNTY.

***************************************************





************************************************

Bluza wykonana jest z bardzo wygodnej i mięciutkiej bawełny która idealnie sprawdza się w chłodne jesienne dni otulając moje ciało milutkim misiem który znajduje się w wewnętrznej części ubrania. Bluza jest nie tylko bardzo wygodna ale również bardzo cieplutka i miła w dotyku. Dla osób ceniących sobie wygodę jest wprost idealna.
Krój stroju również jest bardzo praktyczny gdyż ciekawa forma bluzy pozwala nam na dopasowanie jej zarówno do sportowego stroju jak i wyjściowego. Dzięki temu możemy założyć ją praktycznie wszędzie i będziemy dobrze wyglądać. Szeroki dekolt który subtelnie opada na ramie pozwala czuć się kobieco nawet w bluzie, co jest ogromnym jej atutem. Bardzo lubię szary melanżowy kolor więc tym bardziej dobrze się w niej czuję.
Natomiast jeśli chodzi o pranie to również nie ma z tym problemu, pierzemy według wskazań producenta w 30 stopniach. Po praniu material nie zbiega się, nie mechaci, prezentuje się idalnie.
Nazwałam ją moim umilaczem chłodnych jesiennych dni.
POLECAM
*******************************


Informacje producenta:
Bluza dresowa taliowana, dzięki czemu wysmukla sylwetkę. Strona wewnętrzna dzianiny drapana, wyglądem przypominająca „misiek” co sprawia, że przyjemnie otula ciało . Szerokim dekoltem możesz odsłonić ramie i czuć się prawdziwie kobieco nawet w dresie.

Kolor: szary melanż
Dostępne rozmiary: S, M, L (patrz: Tabela rozmiarów)
Gramatura: 280g/m2
Skład: 92% bawełna, 8% poliester
Szew wewnętrzny: owerlok




 

Komentarze:

  1. niedawno sobie kupiłam podobną bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna bluza :)

    Świetnie, że wykonana z naturalnych materiałów..innych nie kupuję :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor. u mnie też o szarościach więc zapraszam
    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i bardzo praktyczna. też by mi sie taka przydała. ładnie wyglądasz. Gdzie Twoja głowa? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna jest- kocham szary kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza! Kuszą mnie ich sukienki z kapturem. Idealne na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo mi się podoba ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :*

    ZAPRASZAM NA KONKURS! DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY NA DWÓCH BLOGACH *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przydał by się teraz taki ciepły sweterek;)))super;)

    http://www.podrozpokrainieherbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek :) Ja mam ciepłą bluzę bejsbolówkę na zimę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS