Zapowiedz jesiennych nowości Yves Rocher

 
W dzisiejszym wpisie zaprezentuje wam kilka jesiennych nowości  Yves Rocher >>>KLIK<<<. Firma zadbała o to by nie zabrakło kosmetyków do pielęgnacji jak i do makijażu. Na pewno każda z nas znajdzie coś dla siebie gdyż w gamie nowości mamy do wyboru kosmetyki do włosów, twarz, ciała oraz produkty odmładzające i oczywiście nie mogę nie wspomnieć o przepięknej jesiennej kolorówce.
****************************************
************************************************
1. Tradition de hammam - orientalne mleczko pod prysznic
2. Riche creme - przeciwzmarszczkowy krem na dzień przywracający komfort na bazie 30 drogocennych olejków roślinnych.



3. Hydra vegetal - nawilżający płyn micelarny doskonale oczyszcza i nawilża




 4. Szampon wygładzający - z wyciągiem  z ziaren gombo




 
5. Cienie do powiek - nasycone kolory i kremowa konsystencja 
* 73 - bronze
* 93 - cuivre scintillant
*61 - absinthe
 

To oczywiście tylko kilka z jesiennych nowości po więcej zapraszam Was na stronę firmy >>>KLIK<<<
Dajcie znać jakie nowości Was najbardziej zainteresowały :*

Komentarze:

  1. Riche creme - może Ty pierwsza go wypróbujesz? bo u mnie czeka.Jego jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleczko prezentuje się bardzo ładnie, ciekawa jestem go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości Puderniczko :) szczególnie cienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te piękne cienie sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nic nie miałam z YR , a tak wszystko kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiamy tę markę, mamy kilka jesiennych nowości i niebawem będziemy je recenzować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie wyglądają zachęcająco ;)
    A z pielęgnacji mleczko orientalne najbardziej mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! Płyn micelarny to bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten krem przeciwzmarszczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem przeciwzmarszczowy, cienie mnie zaciekawiły, płyn miałam i niestety u mnie się nie sprawdził! Nie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam zadnych ksometykow z tej firmy, ale rozne opinie o niej krążą.. zwlaszcza jesli chdozi o skladsama sie skusze .... moze wkoncu sama sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawilżający płyn micelarny brzmi bardzo fajnie, jestem ogromnie ciekawa Twojego zdania na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama zamówiła sobie ostatnio kilka produktów tej firmy. Jedne perfumy są mega! - tylko teraz nie pamiętam nazwy:(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS