Super utrwalenie CHI

 
Dawno nic Wam nie pisałam na temat produktów do włosów, więc dziś zdecydowałam się zaprezentować produkt do stylizacji pochodzący z  AMBASADY PIĘKNA

************************************************
 


****************************************************** 
 
Lakier znajduje się w małym poręcznym opakowaniu. Bardzo odpowiada mi wielkość tego produktu gdyż świetnie się mieści nawet do małej torebki i dzięki temu mogę mieć go zawsze tam gdzie potrzebuję. A z racji tego iż bardzo rzadko używam lakieru pojemność jest dla mnie idealna bo wiem że go zużyję i nie przeterminuje się.
 Aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna, świetnie się  rozpyla.
Po zastosowaniu lakieru włosy są doskonale utrwalone ale nie posklejane, fryzura wygląda świeżo i naturalnie.
Możemy się cieszyć wspaniale utrwaloną fryzurą nawet przez kilka godzin.
Produkt dobry, tani i wygodny.
POLECAM
************************
 
***********************************************
 





Komentarze:

  1. Używam tego lakieru w wersji fioletowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie używałam, ale wydaje się ciekawy ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajny produkt! Muszę wypróbować:) do tej pory z CHI miałam tylko jedwab do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała wypróbować, bo mój syoss, nie dość że duży to kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam lakierów do włosów, ale jeśli będę miała, to skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także nie używam, ale dobrze wiedzieć o takim produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery sama rzadko używam, ale przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam lakierów do włosów.. prędzej pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, ja jednak nie używam takich gadżetów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałąm o tym.. Hmm może warto?

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem dobry ten lakier :)
    Ja jednak żadko sięgam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się nigdy z tym lakierem i tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. potwierdzam tez mam i dla mnie rewelacja i też cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę, a wcześniej o nim nawet nie słyszałam, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS