Color Tattoo Maybelline


Dziś zaprezentuję Wam osławione już od jakiegoś czasu cienie marki Maybelline w trzech pięknych intensywnych odcieniach.

*****************************************




 ****************************************************

Cienie mają formę żelową, są bardzo delikatne kremowe. Aplikuje się je bez problemu pięknie gładko pokrywają powiekę, już przy pierwszym pociągnięciu kolor jest jednolity bez prześwitów. Pigmentacja jest rewelacyjna dają piękny głęboki i intensywny kolor. Cień turkusowy oraz srebrny wspaniale mienią się maleńkimi rozświetlającymi oko drobinkami które dają świetny metaliczny efekt. Jeśli chodzi o kolor fioletowy to wydaje mi się że drobinek jest znacznie mniej, daje bardziej matowe wykończenie z bardzo subtelnym połyskiem. Produkt jest niezwykle wydajny i wystarcza na naprawdę długo.
Cienie zamknięte są w szklanych słoiczka z plastikową zakrętką. Na opakowaniach znajdują się wszystkie ważne informacje, natomiast na wieczku umieszczona jest naklejka w kolorze cienia. Opakowania są ładne oraz bardzo solidne.


**********************************************
15 - Endless Purple


20 - Turquoise Forever


50 - Eternal Silver

****************************************************

Makijaż wykonałam przy użyci turkusowego cienia oraz srebrnego do rozświetlenia wewnętrznego końcika oka.





1. Nr-15    2. Nr- 50    3. Nr-20

Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać nasycenie kolorów jest niesamowite :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w kolorze Turquoise Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten niebieski jest mega sliczny \!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne, wszystkie urocze ale słabość poczułam do Turquoise Forever

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te cienie, moim faworytem jest on and on bronze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązów nie miałam mam jeszcze czarny kolor, ale niezbyt go polubiłam :)

      Usuń
  6. Ten niebieski bardzo mi się podoba, ciekawe czy pasowałby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdaje mi się że ten odcień wszystkim pięknie pasuje :)

      Usuń
  7. one są cudowny, ja mam biały - 45 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest z nasyceniem koloru w białym również są tak intensywne?

      Usuń
  8. Śliczne kolorki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam je ostatnio w drogerii :) Jednak się nie pokusiłam, ale widzę, że na oku prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oczach prezentują się dużo lepiej niż na ręce :P

      Usuń
  10. Fajnie wyglądają, ten niebieski podoba mi się zdecydowanie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że niebieski podbił nie tylko moje serce :)

      Usuń
  11. Piękne, intensywne kolory :D
    Też by mi się taki przydał w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam! chociaz mam cienie w bardziej dziennych i delikatnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory szalenie podoba mi sie turkus i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudowne cienie, nie mogę się napatrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory, śliczny efekt, nawet na takiej wąskiej kreseczce :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS