FJBOX - pudełko niespodzianka


Na naszym rynku pojawiło się już wiele pudełek typu box dzięki którym możemy cieszyć kosmetyczną niespodzianką co miesiąc. Jednak niedawno trafiłam na niezwykłe pudełka box, niezwykłe gdyż zawartość owej paczuszki to nie kosmetyki a przepiękna wyszukana biżuteria która cieszy oko swą różnorodnością oraz ciekawą i niebanalną formą. Pudełeczka fjbox dostępne są już od sierpnia, do tej pory pojawiły się już 3 biżuteryjne boxy których zawartość prezentują poniższe zdjęcia. Myślę iż taki box sprawi przyjemność każdej kobiecie a piękna biżuteria ubarwi nie jedną stylizację.
Z niecierpliwością czekam na kolejne pudełko, jestem bardzo ciekawa jego zawartości, gdyż postanowiłam w przyszłym miesiącu zrobić sobie taki miły prezencik niespodziankę i zamówić to niezwykłe pudełeczko.
Dajcie znać co myślicie o biżuteryjnym pudełku niespodziance

******************************************

Tak prezentuje się zawartość pierwszego sierpniowego
pudełeczka:


Pudełko nr.2  wrzesień:



Pudełko nr.3 październik:




 Dokładne informacje ze strony -

Lubisz wyznaczać trendy? Uwielbiasz zachwycać? Jeśli tak, to wspaniałe pudełeczko FJBOX jest dla Ciebie! Zamów i poczekaj, aż ten wspaniały prezent dotrze do Twych drzwi. Rozpakuj i ciesz się wspaniałą biżuterią z modnymi dodatkami, które wyznaczają trendy na europejskim rynku. Zamów i zrób prezent swojej kobiecości .
Nasz zespół to TY i najlepsze modowe Blogerki, nigdzie nie kupisz tych produktów w tak niskiej cenie z wysyłką GRATIS.
 
Wysyłka
Pierwsza oficjalna wysyłka najnowszej edycji FJBOX odbywa się zazwyczaj w drugim tygodniu miesiąca. Kolejne zamówienia realizowane są na bieżąco i wysyłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od daty zamówienia.
W każdym pudełeczku znajdziesz mnóstwo radości i rabatów  najlepszych internetowych sklepów z biżuterią i dodatkami na dalsze zakupy.
 
FASHION JEWELLERY BOX  można zamówić zarówno jako jednorazowy zakup,  jak i w kilkumiesięcznym pakiecie. Wymień się na Blogu swoimi doznaniami tej niezwykłej przygody, a co miesiąc w pudełku dostarczanym wprost do domu, znajdziesz kilka  rodzajów  najmodniejszej biżuterii i dodatków. Nigdzie nie kupisz tych produktów z atrakcyjnymi rabatami i po tak niskiej  cenie z wysyłką GRATIS.
 
 
 

Komentarze:

  1. Hej najbardziej podoba mi się pudełko pierwsze i drugie ;) Słyszałam o czymś takim już jakiś czas temu ale z kosmetykami niestety brak funduszy na zakup pudełka ;/
    Zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko. :) Ma ciekawą zawartość i sama chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczka są fajne, ale ja nie lubię kupować "kota w worku"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełko, ja jednak wolę sama wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam pierwsze , dosyc fajne, tylko nie każdemu moga przypaśc do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście pierwsze pudełeczka najbardziej przypadło do gustu :)

      Usuń
  6. Ciekawe pudełeczka ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niezwykle interesującą mają zawartość :)

      Usuń
  7. pierwsze mi się podoba ze względu na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moim faworytem również jest pierwsze pudełeczko :)

      Usuń
  8. Październikowe pudełko najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przypadło mi do gustu, ale nr 1 jest pierwsze pudełeczko :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe zawartości ! Warto się skusić! :)

    Zapraszam na rozdanie ! :)
    http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie warto sprawić sobie taki prezencik :)

      Usuń
  10. Kuszą mnie bardzo te pudełka :D Najbardziej spodobała mi się zawartość pierwszego i trzeciego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. If you are going for best contents like I do, only pay a quick visit this web page every day as it provides feature contents, thanks

    my web-site; 6pm coupon 2014 ()

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS