Czekoladowa magia Yves Rocher



 Zapraszam na recenzję świątecznej kolekcji czekoladowych kosmetyków, które od dziś dostępne są na sklepowych półkach Yves Rocher. Ja testuję je od prawie 3 tygodni więc już mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.
Do wyboru mamy 3 warianty zapachowe 
czekolada & pomarańcza 
czekolada & malina
czekolada & pistacja






Krem do rąk Czekolada & Pistacja
  Kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, po użyciu dłonie są gładkie i aksamitne
Krem stał się moim ulubieńcem gdyż wspaniale nawilża moje dłonie otulając pięknym zapachem pistacji. 






Prawdziwa chwila przyjemności
w chłodne i coraz krótsze dni. Krem do rąk
szybko się wchłania i nawilża
skórę dłoni. Subtelnie
perfumowany nutami
czekolady i pistacji
dostarcza skórze niebywałego
uczucia miękkości.
Edycja limitowana - powstała z myślą o wyjątkowym czasie jakim jest oczekiwanie na Święta.
Działanie
• Nawilża skórę dłoni
• Chroni skórę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych
• Pozostawia na skórze bajeczny zapach orzechów zatopionych w czekoladzie
Sposób użycia
• Stosować w razie potrzeby wmasowując niewielką ilość kremu w skórę dłoni, aż do wchłonięcia się kosmetyku. Rodzaj opakowania i wielkość 75 ml Informacje dodatkowe
• Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
• Bez parabenów
• Bez etoksylenów"
 
Opis producenta

********************************************
Musujący żel pod prysznic z drobinkami Czekolada &Pomarańcza
Żel zamknięty jest w przeźroczystej kuli która bardzo przypomina mi bombkę. Produkt jest w kolorze jasno złotym z brokatowymi drobinkami. Płyn wspaniale się pieni, delikatnie myjąc moją skórę. Świetnie nawilża, pozostawia uczucie wygładzonej oraz świeżej skóry. Natomiast jeśli chodzi o drobinki to nie pozostają na ciele po kąpieli. Zapach jest piękny słodki jak mogę porównać go do pomarańczowych delicji.





Brokatowy deszcz
umieszczony w eleganckim
flakonie w kształcie bombki to niewątpliwie doskonały zwiastun nadchodzących Świąt.
Uwalniany pod prysznicem
czy podczas kąpieli
wprawi Cię w doskonały nastrój na cały dzień. Musujący żel pod prysznic z drobinkami będzie wesołym akcentem w Twojej łazience, a przy tym pozostawi bajeczny zapach na Twojej skórze.

Działanie
• Delikatnie myje skórę nie wysuszając jej
• Nadaje skórze bajeczny zapach pomarańczy zatopionych w czekoladzie
Składniki
• Składniki myjące pochodzenia roślinnego
• Formuła wzbogacona w Aloe Vera
Sposób użycia
• Stosować 2 razy dziennie do mycia ciała pod prysznicem. Na zakończenie dokładnie opłucz skórę wodą.
Rodzaj opakowania i wielkość
250 ml
Informacje dodatkowe
• Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
• Bez parabenów
• Bez etoksylenów"
Opis producenta


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mleczko do ciała Czekolada & Malina
 Muszę przyznać iż połączenie zapachu malin z czekoladą najbardziej mnie urzekło i całkowicie podbiło moje serce. Dużym atutem jest to że zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze.
Produkt ma lekką konsystencję dzięki temu świetnie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Moja skóra po użyciu produktu jest przez długi czas nawilżona, gładka, aksamitna.






Delektuj się zapachem mleczka do
ciała, które otula skórę czekoladowo-
-malinową nutą, całkowicie oszałamiającą.
Jego kremowa, obfita i nawilżająca formuła
sprawia, że skóra pachnie zniewalająco. Edycja limitowana - specjalnie z myślą o wyjątkowym czasie jakim jest oczekiwanie na Święta. Kosmetyk, który wywoła szeroki uśmiech u osoby, która znajdzie go pod choinką.
Działanie
Nawilża i odżywia skórę
Pozostawia na skórze bajeczny zapach malin zatopionych w czekoladzie
Składniki
Ekstrakt z malin, woda z bławatka, woda z ziaren kakao
Sposób użycia
Stosuj codziennie rano i wieczorem, rozprowadzając jednolitą warstwę na czystej, osuszonej skórze ciała, zaczynając od dolnych partii ciała i kierując się ku górze.
Rodzaj opakowania i wielkość
300 ml
Informacje dodatkowe
• Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
• Bez parabenów
• Bez etoksylenów"
Opis producenta








Komentarze:

  1. jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cała ich nowa, świąteczna kolekcja strasznie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada i pomarańcza ogromnie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ma opakowanie ten żel pod prysznic CZEKOLADA&POMARAŃCZA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekolada i malina... :D zapach musi być fantastyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę kosmetyki z takimi zapachami robi mi się słabo....
    Dlaczego?
    Bo bardzo lubię takie zapachy w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci zazdroszczę tych kosmetyków <3 bardzo lubię takie zapachy. kojarzą mi się bardzo ze świętami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem do rąk, jest cudowny :) zapach jest jak dla mnie dość innowacyjny, polubiliśmy się. Jestem bardzo ciekawa tych musujących żeli pod prysznic, czaje się na malinkę

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę smakowicie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą firmę ;)

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko, kocham takiee zapachy !!! zapraszam Cię do siebie może znajdziesz coś interesującego, jestem nowa może skomentujesz i powiesz co poprawić;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ta kula z pomarańczą musi być obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wypróbowała te mleczko do ciała :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zapachy mmmm słodko

    Pozdrowionka
    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie 3 warianty zapachowe są dla mnie niezwykle kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała gama produktów jest urzekająca.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS