Fabryka świec - Samplery Votives


Od pewnego czasu mój dom otulony jest interesującymi zapachami świec Votives z Fabryki świec Light.

Uwielbiam świece zwłaszcza te o słodkich oraz owocowych zapach światło jakie dają tworzy wspaniałą atmosferę oraz pozostawia poczucie ciepła i spokoju, mogę godzinami wpatrywać się w ich cudowny migoczący płomyk.


 



Świece po zapaleniu dają zapach który bardzo subtelnie rozchodzi się po pomieszczeniu umilając długie jesienne wieczory i popołudnia. Jak wcześniej napisałam zapachy są bardzo delikatne a zatem mało wyczuwalne więc osoby lubiące intensywną woń mogą być niepocieszone, natomiast myślę że dobrze sprawdzą się u wrażliwców zapachowych.

Spośród widocznych na zdjęciach zapachów moim ulubieńcem jest Marry Christmas to bardzo przyjemny słodki zapach jakby lekko migdałowy pomieszany z delikatną nutą wanilii. Zapach wiśni jest również piękny świeży słodki, pachnie soczystymi owocami. Dla miłośników kawy zapach coffee na pewno nie powinien zostać obojętny gdyż jest wspaniały pachnie słodką kawką z mleczkiem o poranku.

 Świece spalamy w szkle, podczas palenia świeczka staje się płynna. Czas palenia takiej świecy może trwać do 9 godzin. Dzięki tym świecą możemy przez wiele godzin cieszyć się wspaniałym zapachem w bardzo przystępnej cenie. Cena świec to jedyne 3.20 dostępne >>KLIK<<






Zapachowe świece votiv a'4 do palenia w szklance

Zapachy:

 Kawa

 Wiśnia

Wesołych Świąt

Czas palenia ok 9 godzin

Wysokość: 50 mm

Średnica wkładu: 35 mm


Świece należy palić w szklanym pojemniku, ponieważ podczas palenia świeca zmienia konsystencje w płynną wytwarzając piękny aromat.

 

Informacje producenta

 





Komentarze:

  1. Lubię świece zapachowe.... a cena tych jest bardzo atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardziej za świeczkami niż za woskami

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pachnące świece. :) Ostatnio dostałam waniliową od mojej wnusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kawowa bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otoczenie całkiem się zmienia, gdy palimy świece lub woski zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznie ciekawa wersji świątecznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuję mnie świeca świąteczna :) I kawa.. miałam nieraz świeczki o zapachu kawy ale szczerze mówiąc daleko im było do tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz już mniej, ale kiedyś miałam prawdziwą fazę na świeczki zapachowe :)
    po całym domu rozstawiałam.
    a najbardziej lubiłam "zimowe" zapachy - cynamon, wanilia....

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czekam na zamówienie z tej hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem, że polubiłabym Merry Christmas... za nutę wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zapachowe świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świece są super takie klimatyczne , szczególnie te zapachowe :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie lubię zapachowych świec.. boli mnie po nich głowa ;x
    obserwujemy? :)
    DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Fabrykę Świec Light :) Mają świece dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS